حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

سه پروژه عمرانی منطقه ۲ آماده بهره‌برداری است/ آغاز عملیات اجرایی بوستان گلگشت

شناسه : 8615 15 نوامبر 2017 - 11:38 239 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: ساختمان اداری فضای سبز، پارک شهدای آتش نشان و خانه فرهنگ نرجس خاتون (س)، سه پروژه عمرانی این منطقه است که به زودی تقدیم شهروندان می‌شود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، رسول موسایی افزود: با بهره‌برداری از ساختمان اداری فضای سبز […]

سه پروژه عمرانی منطقه ۲ آماده بهره‌برداری است/ آغاز عملیات اجرایی بوستان گلگشت
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: ساختمان اداری فضای سبز، پارک شهدای آتش نشان و خانه فرهنگ نرجس خاتون (س)، سه پروژه عمرانی این منطقه است که به زودی تقدیم شهروندان می‌شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، رسول موسایی افزود: با بهره‌برداری از ساختمان اداری فضای سبز که در دو طبقه و در ۶۰۰ مترمربع مساحت آماده شده، مدیریت فضای سبز و مراجعات شهروندان در این خصوص، با تسهیل بیشتری اجرا می‌شود؛ هزینه اجرای این پروژه، ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده‌است.

وی از پایان عملیات احداث بوستان شهدای آتش‌نشان دیگر پروژه آماده افتتاح شهرداری منطقه دو نام برد و تصریح کرد: احداث این بوستان در ۷ هکتار مساحت با صرف ۴ میلیارد ریال اعتبار در بلوار فتح به پایان رسیده و زمین‌های والیبال، زمین بازی کودکان، ۱۴ آلاچیق، احداث پیاده رو، نرده کشی از جمله اقدامات آن است.

شهردار منطقه ۲ تبریز، از خانه فرهنگ نرجس خاتون(س) به عنوان سومین پروژه آماده افتتاح این منطقه نام برد و گفت: این مرکز فرهنگی در ۴۰۰ مترمربع مساحت و با هزینه ۵ میلیارد ریال، برای استفاده بانوان از کلاس های مختلف آموزشی احداث شده‌است. آمفی تئاتر، کلاس‌های آموزش خیاطی، اتاق بازی کودکان جمله امکانات این مرکز است.

وی همچنین  از آغاز عملیات اجرایی بوستان محله‌ای باغ توت گلگشت، همزمان با افتتاح سه پروژه عمرانی خبر داد و افزود: باغ توت گلگشت با وسعت ۱۰ هزار مترمربع تمبک شده و تبدیل به بوستان محله‌ای می‌شود.

وی در خصوص تعریض مسیر کناری این باغ نیز خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل عبور و مرور شهروندان، خیابان ۲۵ متری کناری باغ توت به ۳۵ متری تعریض می شود.

شهردار منطقه دو همچنین از احداث جیب پارک در جوار باغ توت نیز خبر داد و اضافه کرد: برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در مسیر گلگشت، احداث جیب پارکی در مساحتی نزدیک به ۱۱۰ مترمربع برای توقف خودروها  درنظر گرفته شده است.

مراسم بهره برداری از سه پروژه عمرانی و آغاز عملیات اجرایی پارک گلگشت، فردا پنجشنبه ۲۵ آبان برگزار می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.