حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دکتر شهرام حسین نژاد دانشور مسئول پهنه غرب و شمال غرب حزب همت: انتخابات سالم و آزاد، گامی بزرگ برای مردم سالاری دینی

شناسه : 32764 10 فوریه 2020 - 12:06 988 بازدید

انتخابات به عنوان یکی از ابزارها و راه‌های مشارکت مردم در سرنوشت خود و با شرکت گروههای مختلف سیاسی برگزار می شود. انتخابات به عنوان نماد به شفافیت و راستی در انتخاب مدیران و مسئولان کشور است که از بدو استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران انقلاب امام راحل […]

دکتر شهرام حسین نژاد دانشور  مسئول پهنه غرب و شمال غرب حزب همت: انتخابات سالم و آزاد، گامی بزرگ برای مردم سالاری دینی
پ
پ

انتخابات به عنوان یکی از ابزارها و راه‌های مشارکت مردم در سرنوشت خود و با شرکت گروههای مختلف سیاسی برگزار می شود.
انتخابات به عنوان نماد به شفافیت و راستی در انتخاب مدیران و مسئولان کشور است که از بدو استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران انقلاب امام راحل مورد تاکید بود.
امام راحل بلافاصله پس از پیروزی انقلاب کار انتخاب نوع حکومت را به مردم سپرد و با رای مردم پایه های اساسی نظام را بنیان نهاد و با رای قاطع مردم ایران نظام جمهوری اسلامی انتخاب شد.
به دستور امام راحل بلافاصله نهادهای مختلف همچون مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و… با رای مردم انتخاب و نظام تازه تاسیس پایه های حکومتی خود را با رای مستقیم مردم بنا نهاد و حقیقتاً هم نظام جمهوری اسلامی با قیام مردمی به پیروزی رسید و بر پایه رای مردم بوده و هست.
یکی از مولفه های اساسی برای نشان دادن مشروعیت و مقبولیت هر نظام و اندیشه ای، حضور مردم در پای صندوق ها و مشارکت در سرنوشت کشورشان برای انتخاب رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان می باشد.
کشور ایران که از گذشته های بسیار دور نوع حکومت آن همیشه سلطنت و شاهنشاهی بود و انتخاباتی هم که از اواخر دولت قاجار با تصویب مجلس و بعدها در زمان رضاخان و سپس پسرش محمدرضا شاه پهلوی برگزار می شد همگی به صورت کاملاً فرمایشی و به نوعی می‌توان گفت انتصابی بود و هواداران و حامیان رژیم اکثریت انتخاب می‌شدند و رئیس هیئت دولت به عنوان نخست وزیر نیز از سوی شاه انتصاب می شد که عملاً تحت حمایت و زیر نظر شخص شاه بود و مقام نخست وزیری جنبه عروسک خیمه‌شب‌بازی داشت.
الحمدالله با پیروزی انقلاب شکوهمند به ایران اسلامی با جانفشانی فرزندان غیور، حکومت الله در کشور با رهبری حضرت امام(ره) استقرار گردید و با درایت ایشان کشتی انقلاب به سلامت از تمامی طوفان ها گذشت و هدایت کشور به نایب بر حق ایشان یعنی حضرت امام خامنه‌ای رسید و الحمدالله با رهبری حکیمانه معظم‌له کشور در اوج اقتدار و شکوه قرار دارد و چهل و یکمین سالگرد انقلاب را نیز به صورت چشمگیر جشن می‌گیریم.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به عنوان دو انتخابات مهم مورد توجه بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است.
بعد از برگزاری موفقیت آمیز انتخابات متعدد در ایران اسلامی، امسال نیز در آستانه برگزاری یک انتخابات موفق دیگر هم هستیم که انشالله مردم همیشه در صحنه با شرکت گسترده خود بار دیگر حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد.
انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان یک امتحان بزرگ برگزار خواهد شد یک انتخابات سالم و آزاد با شرکت گسترده مردم رقم خواهد خورد به نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی در جهت آسایش مردم انتخاب خواهند شد،
امید است، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی مثل همیشه با شرکت گسترده خود و انتخاب افراد اصلح حماسه سیاسی را رقم زده و مشتی بر علیه یاوه گویان و دشمنان ایران عزیزمان باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.