حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای همزمان ۲۴ پروژه راه‌سازی در آذربایجان شرقی

شناسه : 32755 09 فوریه 2020 - 14:21 817 بازدید

استاندار آذربایجان شرقی گفت: به‌رغم تنگناهای مالی و فشارهای اقتصادی ناشی از شرایط تحریم، ۲۴ پروژه راهسازی در استان به صورت همزمان اجرا می‌شود و حتی اجازه نداده‌ایم یک مورد از این پروژه‌ها تعطیل شود. به گزارش تبریزما،محمدرضا پورمحمدی در آئین بهره‌برداری از فازهای دو، سه و چهار بزرگراه خواجه-ورزقان، راه و جاده را از […]

اجرای همزمان ۲۴ پروژه راه‌سازی در آذربایجان شرقی
پ
پ

استاندار آذربایجان شرقی گفت: به‌رغم تنگناهای مالی و فشارهای اقتصادی ناشی از شرایط تحریم، ۲۴ پروژه راهسازی در استان به صورت همزمان اجرا می‌شود و حتی اجازه نداده‌ایم یک مورد از این پروژه‌ها تعطیل شود.

به گزارش تبریزما،محمدرضا پورمحمدی در آئین بهره‌برداری از فازهای دو، سه و چهار بزرگراه خواجه-ورزقان، راه و جاده را از جمله عوامل موثر در توسعه دانست و گفت: در سایه تلاش شبانه‌روزی پیمانکاران و مجریان، توانستیم ۴۸ کیلومتر از بزرگراه خواجه-ورزقان را همزمان با دهه فجر به مردم استان تقدیم کنیم.

وی افزود: امیدوارم باقی‌مانده این پروژه مهم در قالب دو فاز یک و پنج در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به پیش‌بینی ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تمام فازهای این پروژه، اظهار داشت: تا کنون بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان برای بهره‌برداری از این پروژه سرمایه گذاری شده و باقی‌مانده اعتبار مورد نیاز هم با مشارکت مجتمع مس آذربایجان تامین می‌شود.

وی تشریح کرد: به جرات اعلام می‌کنیم که اجرای این پروژه‌ها، آذربایجان شرقی را به یک کارگاه بزرگ عمرانی و راه‌سازی تبدیل کرده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، سعد محمدی، مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران نیز در این آئین از آمادگی کامل این شرکت برای تامین منابع مالی مورد برای تکمیل فازهای یک و پنج پروژه بزرگراه خواجه- ورزقان خبر داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.