حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بستری شدن ۲ زن چینی مشکوک به بیماری‌های حاد ویروسی در تبریز

شناسه : 32651 31 ژانویه 2020 - 13:51 989 بازدید

دو زن چینی مشکوک به بیماری‌های حاد ویروسی در یکی از مراکز درمانی تبریز بستری شدند. به گزارش تبریزما،به دنبال انتشار برخی مطالب مبنی بر بستری شدن دو فرد چینی در مراکز درمانی تبریز ، دانشگاه علوم پزشکی تبریز با صدور اطلاعیه‌ای، جزییات این خبر را تشریح کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط […]

بستری شدن ۲ زن چینی مشکوک به بیماری‌های حاد ویروسی در تبریز
پ
پ

دو زن چینی مشکوک به بیماری‌های حاد ویروسی در یکی از مراکز درمانی تبریز بستری شدند.

به گزارش تبریزما،به دنبال انتشار برخی مطالب مبنی بر بستری شدن دو فرد چینی در مراکز درمانی تبریز ، دانشگاه علوم پزشکی تبریز با صدور اطلاعیه‌ای، جزییات این خبر را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در متن این اطلاعیه آمده است:

“به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند، امروز قبل از ظهر دو نفر خانم ۳۶ و ۳۷ ساله از افراد تبعه چین که پنج روز قبل از کشور چین به کشور اذربایجان سفر کرده و دیروز وارد کشور ما شده‌اند با علایم تب و شبه انفلوانزایی به یکی از بیمارستان‌های تبریز مراجعه و پس از معاینه و نمونه برداری طبق پروتکل کشوری در مکانی که برای ارایه خدمت به بیماران مشکوک به بیماریهای حاد ویروسی در نظر گرفته شده بود، منتقل و بستری شدند.

 این افراد، الان با وضع پایدار تحت مراقبت پزشکی قرار دارند و همشهریان عزیز بدون نگرانی صرفا به توصیه‌های عام جلوگیری از انتشار عفونت ویروسی عمل کنند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز”

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.