حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نعمتی، رئیس اتحادیه مشاورین املاک تبریز، خبر داد: افزایش معاملات و خروج بازار مسکن از رکود در کلانشهر تبریز

شناسه : 13599 26 ژوئن 2018 - 10:35 1538 بازدید

رئیس اتحادیه مشاورین املاک تبریز، گفت: در سه ماهه اول امسال نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته، معاملات بازار مسکن در کلانشهر تبریز؛ 70 الی 80 درصد افزایش و این امر موجب خروج بازار مسکن از رکود شده است. به گزارش خبرنگار تبریزما: سماعیل نعمتی با اعلام خبر فوق در جمع خبرنگاران استان افزود: […]

نعمتی، رئیس اتحادیه مشاورین املاک تبریز، خبر داد: افزایش معاملات و خروج بازار مسکن از رکود در کلانشهر تبریز
پ
پ

رئیس اتحادیه مشاورین املاک تبریز، گفت: در سه ماهه اول امسال نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته، معاملات بازار مسکن در کلانشهر تبریز؛ 70 الی 80 درصد افزایش و این امر موجب خروج بازار مسکن از رکود شده است.
به گزارش خبرنگار تبریزما: سماعیل نعمتی با اعلام خبر فوق در جمع خبرنگاران استان افزود: بعد از شش سال رکود بازار مسکن، الحمدالله بازار معاملات مسکن کلانشهر تبریز رونق یافته و در سه ماهه اول امسال نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته، معاملات بازار مسکن در کلانشهر تبریز؛ 70 الی 80 درصد افزایش یافته است.
وی با اشاره به افزایش 20 درصدی قیمت مسکن در مناطق کلانشهر تبریز، تصریح کرد: امسال در برخی از مناطق کلانشهر تبریز با افزایش 20 درصدی قیمت ها روبرو بوده ایم ولی این افزایش در همه مناطق کلانشهر تبریز نبوده و تنها در برخی از مناطق مشاهده شده است.
رئیس اتحادیه مشاورین املاک تبریز با تاکید بر اینکه شهروندان محترم کلانشهر تبریز در خرید و فروش مسکن حتما با صبر و حوصله نمایند، بیان داشت: شهروندان محترم تحت تاثیر افزایش و یا کاهش قیمت ها و رونق خرید و فروش قرار نگیرند و با صبر و حوصله اقدام به معامله و از مراجعه به مشاورین املاک فاقد پروانه کسب معتبر جهت هرگونه معامله جدا خودداری کنند.
نعمتی با اشاره به بازار رهن و اجاره در کلانشهر تبریز نیز، اعلام کرد: در مقایسه با سایر شهرهای کشور در بازار رهن و اجاره، امسال افزایش آنچنانی قیمت نداریم و قیمت رهن و اجاره با کمترین افزایش بوده است.
وی با درخواست از مردم در خصوص هرگونه معامله و رهن و اجاره، اظهارداشت: کارشناسان اتحادیه آماده ارایه مشاوره رایگان به مردم شریف می باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و نارضایتی از مشاورین املاک فاقد پروانه کسب، حتما مراتب را با اتحادیه در جریان گذاشته تا در اسرع وقت رسیدگی گردد و از دادن بیعانه نقدی به متصدیان املاک جدا خودداری گردد.
رئیس اتحادیه مشاورین املاک تبریز، ادامه داد: شهروندان محترم قبل از هرگونه خرید امتیاز در شهرک ها حتما از شرکت ها و ادارات مربوط استعلام لازم را داشته باشند و بدون بررسی اقدام به معامله نکنند.
نعمتی، در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه کلانشهر تبریز اولین شهری است که توانسته مرکز آموزش برای اعضای صنف مشاورین املاک ایجاد کند، عنوان کرد: برای اولین در سطح کشور مرکز آموزش دایر و زیر نظر اساتید دادگستری آموزش های لازم در خصوص مسایل ثبتی – حقوقی – کامپیوتر و موارد مربوط به تنطیم مبایعه نامه برای بیش از 2600 نفر از اعضای اتحادیه مشاورین املاک برگزار و پروانه تخصصی صادر شده است که در سطح کشور بی سابقه می باشد.
وی با اعلام اینکه مشاورین املاک دیگر آن بنگاههای معاملاتی 50 سال پیش نیستند و صاحبان مشاورین املاک افرادی تحصیلکرده و متخصص هستند، اضافه کرد: الحمدالله از میزان تخلفات صنفی و … در سایه برگزاری کلاسهای آموزشی برای اعضای محترم، کاهش یافته است و می توان به صورت قاطع گفت؛ مشاورین املاک تبریز افرادی کاربلد و مجرب و توانمند هستند که شهروندان محترم می توانند به راحتی و آسوده خاطر اقدام به انجام امورات مربوط به بازار مسکن نمایند.
رئیس اتحادیه مشاورین املاک تبریز در خاتمه گفت: اتحادیه مشاورین املاک کلانشهر تبریز آماده ارایه خدمات مشاوره ای رایگان و پاسخگویی به شکایات و انتقادات به شهروندان محترم می باشد.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.