حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

گزارش وضعیت شهرداری در حوزه خدمات شهری به شورا ارائه شد

شناسه : 6478 19 سپتامبر 2017 - 10:39 210 بازدید

تبریز ما: در جلسه کمیسیون خدمات شهری، گزارش آخرین وضعیت شهرداری تبریز در حوزه خدمات با حضور معاون خدمات تشریح شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شورای اسلامی شهر تبریز، جلسه کمیسیون خدمات با حضور مدیران حوزه خدمات شهری شهرداری تبریز به ریاست مهندس تقی پور برگزار شد. تقی پور در ابتدای این […]

گزارش وضعیت شهرداری در حوزه خدمات شهری به شورا ارائه شد
پ
پ


تبریز ما: در جلسه کمیسیون خدمات شهری، گزارش آخرین وضعیت شهرداری تبریز در حوزه خدمات با حضور معاون خدمات تشریح شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شورای اسلامی شهر تبریز، جلسه کمیسیون خدمات با حضور مدیران حوزه خدمات شهری شهرداری تبریز به ریاست مهندس تقی پور برگزار شد. تقی پور در ابتدای این جلسه موضوع سد معبر را یکی از مسائل اصلی شهر تبریز خواند و گفت: عرض خیابان های شهر تبریز به میزانی نیست که ترافیک در آن ایجاد شود، این وضعیت قابل قبول نیست. او افزود: مشکل ما در بخش نظارت است.
در ادامه این جلسه معاون خدمات با ارائه گزارشی در خصوص موضوع سد معبر در شهر تبریز ارائه کرد. او گفت: برخی از دلایل بروز مشکل سد معبر از مسائل اقتصادی جامعه ناشی می شود. مدبر ادامه داد: برخی از افرادی که وانت دار هستند به صورت مافیایی کار میکنند. او با بیان اینکه در موضوع برخورد با سد معبر بهتر از بسیاری از شهرهای دیگر عمل کردیم گفت: یکی از موضوعات لازم برای برخورد با این موضوع استفاده از نیروی انتظامی و پرسنل است که ر این موارد کمبود داریم.
مهندس تقی پور در ادامه این جلسه با بیان اینکه برخی از سد معبرها قابل چشم پوشی نیست تاکید کرد: متاسانه دید خدمات شهری در برخی از مدیران خدمات وجود ندارد. او فلسفه تشکیل شهرداری ها را خدمات شهری نامید و افزود: در بسیاری از موارد اگر دید خدمات شهری به مسائل نگاه کنیم مشکلات قابل حل است. رئیس کمیسیون خدمات شهری بر ساماندهی و حل مشکل سد معبر تاکید کرد و گفت: دو اقدام را باید سریعا انجام دهیم، اول اینکه سد معبرهایی که باعث ایجاد مشکل و راهبندان می شود را جمع آوری کرد و برنامه ساماندهی مطالعه و بررسی شود.
در ادامه این جلسه موضوع جمع وری زباله در سطح شهر مورد بررسی قرار گرفت. مدبر در این خصوص گفت: پس از بررسی های مختلف به این نتیجه رسیدیم که باید جمع آوری زباله به صورت سنتی باشد.
اصغری در این خصوص گفت: مدیریت زباله در مجموعه پسماند است بنابراین اگر طرحی برای بررسی است در مجموعه پسماند باید مورد بررسی قرار گیرد.
مهندس تقی پور با بیان اینکه در جلسه آینده موضوع پسماند مورد بررسی خواهد گرفت گفت: با حضور کارشناسان کمیسیون و سازمان طرح های جدید مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
در ادامه این جلسه موضوع تابلوهای تبلیغاتی مورد بررسی قرار گرفت. مهندس نتقی پور تاکید کرد: ما دنبال سرمایه گذاری که امنیت بصری شهر را به خطر بیندازد نیستیم. او افزود: تا زمانی که طرح ساماندهی تبلیغات شهری تدوین نشده از واگذاری تابلو ها به پیمانکاران باید خودداری شود.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.