حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تداوم اجرای طرح گوزل تبریزیم و آماده باش نیروهای خدماتی همزمان با بارش برف

شناسه : 9391 07 دسامبر 2017 - 3:08 235 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهردار تبریز از ادامه اجرای طرح “گوزل تبریزیم” به صورت شبانه روزی در سطح شهر خبر داد و گفت: علی رغم ورود سامانه بارشی جدید از ساعات اولیه امروز در تبریز روند اجرای این طرح کند نخواهد شد. به گزارش تبریز ما، مسعود برزگر جلالی افزود: تمامی هماهنگی های لازم […]

تداوم اجرای طرح گوزل تبریزیم و آماده باش نیروهای خدماتی همزمان با بارش برف
پ
پ

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهردار تبریز از ادامه اجرای طرح “گوزل تبریزیم” به صورت شبانه روزی در سطح شهر خبر داد و گفت: علی رغم ورود سامانه بارشی جدید از ساعات اولیه امروز در تبریز روند اجرای این طرح کند نخواهد شد.

به گزارش تبریز ما، مسعود برزگر جلالی افزود: تمامی هماهنگی های لازم با ارگان های مرتبط با مقابله با روزهای برفی مانند اداره کل هواشناسی انجام می شود و وضعیت آماده باش نیروهای خدماتی شهرداری تبریز با ورود سامانه های بارشی شکل عملیاتی به خود می گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت شهروندان با طرح های مقابله با روزهای برفی در تبریز گفت: رعایت نکات سرفصل های فرهنگ شهروندی مانند استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، کاهش سفرهای درون شهری، برف روبی مقابل درب منازل توسط شهروندان مخصوصا در محلات و جلوگیری از انداختن زباله در آبروهای شهری می تواند در تسریع و تسهیل اجرای طرح های خدمات شهری در هنگام بارش برف تاثیرگذار باشد.

جلالی خاطر نشان کرد: ورود سامانه های بارشی همراه با توده هوای ناسالم و موقعیت توپولوژی شهری تبریز موجب تداوم آلودگی هوا تا خروج سامانه های متعدد بارشی از آسمان تبریزی می شود و ضرورت دارد مردم تردد غیرضروری و فعالیت های طولانی در فضای باز خود داری کنند.

وی اظهار داشت: امیدواریم شهروندان با رعایت نکات زیست محیطی و استفاده نکردن از خودروهای شخصی درجهت کاهش شاخص آلودگی هوای تبریز گام بردارند.

معاون خدمات شهری شهردار تبریز همچنین با اشاره به اجرای طرح محدود کردن عملیات نمک پاشی در زمان بارش برف اعلام کرد: با این روش می توان حجم بالایی از هزینه های ناشی از تبعات زیست محیطی آن را کاهش داد.

مسعود برزگر جلالی عنوان کرد: با توجه به آغاز فصل سرما تجهیز نیروهای خدماتی و پاکبانان به لباس گرم با ویژگی هایی همچون بادگیر و شبرنگ نما و همچنین طراحی لباس مخصوص اجرای طرح گوزل تبریزیم برای نیروهای عملیاتی  از مهمترین اقدامات برای جلوگیری از حوادث ناشی از کار و بیماری آنها است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.