حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نصب 38 دستگاه شیـر هیدرانت در داخل بازار تبریز

شناسه : 6820 27 سپتامبر 2017 - 9:21 150 بازدید

تبریز ما: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از نصب 38 دستگاه شیـر هیدرانت در داخل بازار تبریز خبر داد و گفت هر کدام از این شیر ها به تنهایی نقش یک ایستگاه آتش نشانی را در زمان آتش سوزی ایفا می کنند. به گزارش تبریز ما، آتش پاد داوود طالب […]

نصب 38 دستگاه شیـر هیدرانت در داخل بازار تبریز
پ
پ


تبریز ما: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از نصب 38 دستگاه شیـر هیدرانت در داخل بازار تبریز خبر داد و گفت هر کدام از این شیر ها به تنهایی نقش یک ایستگاه آتش نشانی را در زمان آتش سوزی ایفا می کنند.

به گزارش تبریز ما، آتش پاد داوود طالب نژاد افزود: با نصب شیر های هیدرانت می توان در کمترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار کرد.

وی همچنین از اجرای طرح ضربتی با محوریت کاهش حوادث در اماکن عمومی و خصوصی خبر داد و گفت: اجرای این طرح ها توانسته است امکان بروز حوادثی مانند پلاسکو در تبریز به صفر برساند.

داوود طالب نژاد عنوان کرد: با توجه به اینـکه امکان هیچ گونه عملیـت عمرانی، خصوصا خاک برداری و نصب شـیرهای هـیدرانت در روز امکان پذیر نبود،  سازمان  آتش نشانی تبریز با هماهنگی نیروی انتظامی، اداره آب، میـراث فرهنـگی، به صورت  شبانه

طالب نژاد ادامه داد: تقویت زیرساخت های ایمنی در محورهای گردشگری تبریز به ویژه بازار تاریخی در آستانه رویداد بزرگ “تبریز 2018” رویکرد اصلی مدیریت بحران و ارئه خدمات ایمنی شهرداری تبریز است.

وی متذکر شد: ارائه خدمات ایمنی در داخل بازار تاریخی محدودیت عملیات سریع در حین بروز آتش سوزی دارد و انتقال تجیزات و خودروهای آتش نشانی زمان ارائه خدمات ایمنی را افزایش می دهد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.