حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خاکبرداری کانال ساری‌زمی به پایان رسید

شناسه : 9840 20 دسامبر 2017 - 9:29 263 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: عملیات خاکبرداری کانال ساری‌زمی از ابتدای آن تا میدان پلیس به طول ۳۰۰ متر به پایان رسیده‌است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، باقر خوشنواز افزود: برای تکمیل امتداد این پروژه، اجرای دیواره سنگی آن همچنان در حال اجراست. وی ادامه داد: از […]

خاکبرداری کانال ساری‌زمی به پایان رسید
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: عملیات خاکبرداری کانال ساری‌زمی از ابتدای آن تا میدان پلیس به طول ۳۰۰ متر به پایان رسیده‌است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، باقر خوشنواز افزود: برای تکمیل امتداد این پروژه، اجرای دیواره سنگی آن همچنان در حال اجراست.

وی ادامه داد: از ابتدای مسیل تا ضلع جنوبی کنارگذر شهیدکسائی هم زمان با دیواره سنگی، کف سازی داخل کانال نیز در حال انجام است.

خوشنواز عرض کانال مذکور را ۳ متر عنوان کرده و اظهار داشت: عملیات اجرایی تکمیل این کانال از آخر خیابان ملاصدرا تا ابتدای شهرک آزمایش امتداد می یابد.

شهردار منطقه ۲ تبریز اضافه کرد: به منظور هدایت صحیح آب‌های سطحی، سهولت عبور و مرور شهروندان در مواقع بارندگی و جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع، پوشش کانال ساری زمی با استفاده از دال‌های بتنی نیز به انجام  می‌رسد.  

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.