حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

کانال ایلی‌سو توسط شهرداری منطقه ۳ مقاوم سازی و بهسازی می‌شود

شناسه : 11329 28 ژانویه 2018 - 8:31 190 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۳ تبریز با بیان این که کانال ایلی سو از قدیمی ترین کانال های سرپوشیده هدایت آب های سطحی در شهر تبریز است، از مقاوم سازی و بهسازی این کانال خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، مرتضی موحدنیا افزود: فرسایش قسمت های مختلف این […]

کانال ایلی‌سو توسط شهرداری منطقه ۳ مقاوم سازی و بهسازی می‌شود
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۳ تبریز با بیان این که کانال ایلی سو از قدیمی ترین کانال های سرپوشیده هدایت آب های سطحی در شهر تبریز است، از مقاوم سازی و بهسازی این کانال خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، مرتضی موحدنیا افزود: فرسایش قسمت های مختلف این کانال، لزوم مرمت و بهسازی آن را ضروری ساخته است؛ با توجه به این امر، ترمیم و بهسازی این کانال با فاز بندی آغاز شده‌است.

شهردار منطقه اظهار داشت: فاز اول این پروژه با ترمیم و بازسازی  کف و دیواره های این کانال در حد فاصل چهارراه بهشتی تا تقاطع دانشگاه پیام نورشروع شده است.

وی با تاکید به اینکه  مرمت کانال ایلی سو از سال‌های قبل باید شروع میشد، گفت: به هر حال اهمیت و لزوم تسریع در اجرای این پروژه برای جلوگیری از وقوع بحران های احتمالی مجموعه شهرداری منطقه ۳ را بر آن داشت که با جدیت بازسازی و بهسازی آن را اجرایی نماید.

موحدنیا ادامه داد: کانال ایلی سو از مقابل شهرک آزمایش در جنوب شهر شروع شده و با عبور از مسیل دره  مارالان (ساری زمی) به کمربند میانی و خیابان آزادی می‌رسد.

شهردار منطقه مقاوم سازی و بهسازی این کانال را طی  فازبندی ۱۲ ماهه  اعلام کرده و گفت :  فاز اول این پروژه در حد فاصل چهارراه بهشتی تا تقاطع دانشگاه پیام نور به طول ۳۰۰ متر است که بعد از بهسازی دیواره ها و کف کانال  با دال های بتنی به طول ۷.۴۰ متر و به عرض ۱  متر در ضخامت نیم متر پوشانده خواهد شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.