حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

معابر کوی اسلامی، بهسازی و ساماندهی می‌شود

شناسه : 7691 21 اکتبر 2017 - 4:55 156 بازدید

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار از آغاز اجرای عملیات بهسازی و ساماندهی معابر کوی اسلامی خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، موسوی گفت: عملیات بهسازی کوی اسلامی به منظور رفاه حال شهروندان و همچنین تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه آغاز گردید که با […]

معابر کوی اسلامی، بهسازی و ساماندهی می‌شود
پ
پ


تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار از آغاز اجرای عملیات بهسازی و ساماندهی معابر کوی اسلامی خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، موسوی گفت: عملیات بهسازی کوی اسلامی به منظور رفاه حال شهروندان و همچنین تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه آغاز گردید که با اجرای این پروژه ها شاهد ساماندهی و بهسازی معابر و محلات این منطقه خواهیم بود.
وی اظهارداشت: اجرای عملیات توزیع و پخش آسفالت در سطح منطقه براساس پیش بینی های انجام شده عملیاتی می شود که امید می رود با ادامه این روند بخش عمده ای از مشکلات شهروندان در زمینه تامین زیرساخت ها کاهش یابد.
معاون فنی و عمرانی منطقه اجرای طرح های زیرساختی را مهم ارزیابی کرد و گفت: رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان از مهمترین اصول خدمت رسانی است و با توجه به این مهم، رسیدگی به بحث آسفالت به عنوان یکی از اساسی ترین مشکلات شهروندان به طور ویژه از سوی شهرداری منطقه چهار پیگیری و اجرایی می شود.
موسوی ضمن تاکید بر اجرای هر چه سریعتر و رعایت دقت عمل در اجرای پروژه های عمرانی گفت: عملیات روکش، لکه گیری آسفالت و بهسازی معابر و محلات منطقه از برنامه های اولویت دار این منطقه در حوزه عمرانی و خدماتی است.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.