حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

پروژه سامان‌دهی پل تاریخی آجی‌چای به بهره‌برداری رسید

شناسه : 8804 20 نوامبر 2017 - 16:38 209 بازدید

با حضور شهردار تبریز و مدیرکل میراث فرهنگی استان و عضو شورای اسلامی شهر تبریز، پروژه تحکیم، نورپردازی و فضاسازی پل تاریخی آجی‌چای به بهره‌برداری رسید. به گزارش تبریز ما، پل تاریخی آجی‌چای از آثار ثبت‌ملی و از ظرفیت‌های تاریخی در غرب شهر تبریز است که سال‌‌ها در وضعیت مغفول به سر برده‌است. شهرداری منطقه […]

پروژه سامان‌دهی پل تاریخی آجی‌چای به بهره‌برداری رسید
پ
پ


با حضور شهردار تبریز و مدیرکل میراث فرهنگی استان و عضو شورای اسلامی شهر تبریز، پروژه تحکیم، نورپردازی و فضاسازی پل تاریخی آجی‌چای به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تبریز ما، پل تاریخی آجی‌چای از آثار ثبت‌ملی و از ظرفیت‌های تاریخی در غرب شهر تبریز است که سال‌‌ها در وضعیت مغفول به سر برده‌است.

شهرداری منطقه ۴ احیا و سامان‌دهی این اثر ارزشمند و فضاسازی پیرامون آن را در برنامه‌های عمرانی منطقه پیش‌بینی و در سه فاز تحکیم، اجرای فضای‌سبز در بستر و نورپردازی اثر، اجرا کرده‌است.

این پروزه در مدت .سه ماه و با هزینه‌ای بالغ بر ۱ میلیارد تومان اجرا شده‌است.

در این مراسم کریم صادق زاده عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز حضور داشت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.