حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

احداث ضلع شرقی دیوار سنگی امتداد کانال ساری زمی توسط شهرداری منطقه ۲

شناسه : 7775 23 اکتبر 2017 - 11:36 777 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: با پایان احداث دیوار سنگی در ضلع شرقی امتداد کانال ساری زمی، این پروژه در دیواره ضلع غربی ادامه دارد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، رسول موسایی افزود: به منظور جلوگیری از سرریز آبهای سطحی به معابر و جهت هدایت صحیح سیلاب های […]

احداث ضلع شرقی دیوار سنگی امتداد کانال ساری زمی توسط شهرداری منطقه ۲
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: با پایان احداث دیوار سنگی در ضلع شرقی امتداد کانال ساری زمی، این پروژه در دیواره ضلع غربی ادامه دارد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، رسول موسایی افزود: به منظور جلوگیری از سرریز آبهای سطحی به معابر و جهت هدایت صحیح سیلاب های شهری، این منطقه احداث کانال ساری زمی (آخر مارالان) را با اجرای دیوار سنگی در ضلع شرقی بطول ۱۰۰ متر از ابتدای کانال تا میدان پلیس به انجام رسانده است.

شهردار منطقه دو اعتبار اختصاص یافته برای تکمیل این کانال را ۱۰ میلیاردریال عنوان کرد و گفت: با توجه به نزدیکی بارش های پائیزه، عملیات اجرای مسیل ساری زمی منتهی به ضلع جنوبی کنارگذر شهیدکسائی، کلاً به طول ۳۰۰ متر خواهد بود.

وی عرض کانال مذکور را ۳ متر ذکر کرد و اظهار داشت: عملیات اجرائی تکمیل این کانال از اواخر خیابان ملاصدرا تا ابتدای شهرک آزمایش امتداد می یابد.

موسائی ادامه عملیات تکمیلی کانال ساری زمی را انجام خاکبرداری ذکر کرد و تصریح کرد: همزمان با احداث دیواره سنگی پروژه، همچنین عملیات خاکبرداری برای ادامه اجرای این کانال از میدان پلیس بطرف شهرک آزمایش نیز به انجام می رسد.

به گفته شهردار منطقه دو تبریز، تکمیل کانال ساری زمی علاوه بر هدایت صحیح آبهای سطحی و سهولت عبور و مرور شهروندان، از سرریز آب های حاصل از بارش به معابر و حوادث ناشی از سیلاب ها جلوگیری کرده و در سهولت عبور و مرور اهالی و ساکنین جوار این کانال نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

رسول موسایی در ادامه سخنان خود همچنین از پوشش این کانال نیز خبر داد و گفت: از آنجائی که حفظ سلامتی شهروندان از سرلوحه فعالیت های شهرداری منطقه دو بشمار می آید، به منظور جلوگیری از انتشار بیماری ها و رعایت مسائل بهداشتی به محض اتمام این مسیل، پوشش کانال ساری زمی با استفاده از دال های بتنی به انجام می رسد.                                         
                                           

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.