حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث مسیر میدان شهدای غواص به سه‌راهی اهر

شناسه : 11846 18 فوریه 2018 - 9:05 198 بازدید

تبریز ما: از پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث مسیر میدان شهدای غواص به سه راهی اهر خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۹ تبریز، بهرام نسیانی افزود:  این پروژه توسط کارشناسان معاونت فنی و عمرانی منطقه و همچنین پیمانکاران عمرانی هم اکنون در حال اجرا بوده و هدف اصلی از […]

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث مسیر میدان شهدای غواص به سه‌راهی اهر
پ
پ


تبریز ما: از پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث مسیر میدان شهدای غواص به سه راهی اهر خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۹ تبریز، بهرام نسیانی افزود:  این پروژه توسط کارشناسان معاونت فنی و عمرانی منطقه و همچنین پیمانکاران عمرانی هم اکنون در حال اجرا بوده و هدف اصلی از اجرای این پروژه روان سازی و کاهش ترافیک و نیز تسهیل در رفت و آمد شهروندان عزیز می باشد.

شهردار منطقه ۹ در ادامه افزود : این پروژه با طول ۱۱۰۰ متر و عرض معبر ۳۵ متر در دوباند سواره بصورت رفت و برگشت اجرا خواهد شد.

گفتنی است در این پروژه ، عملیات خاکبرداری به مقدار ۲۰ هزار متر مکعب و آسفالت ریزی به مقدار ۲۷ هزار مترمربع انجام خواهد شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.