حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دعوت مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز برای حضور پر شکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

شناسه : 11663 10 فوریه 2018 - 8:36 458 بازدید

ما راهپیمایى ۲۲ بهمن را در پیش داریم؛ خواهید دید ملت عزیز مثل سال‌هاى گذشته و پرشورتر از گذشته وارد عرصه‌ نگاه‌هاى جهانى خواهد شد.(مقام معظم رهبری) بهمن، ماه شور و شعور است. ماه بصیرت، آگاهی و ولایتمداری است . بهمن ماه صلابت است و عشق، صلابت حق خواهان و عشق به محرومان اقصی نقاط […]

دعوت مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز برای حضور پر شکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
پ
پ


ما راهپیمایى ۲۲ بهمن را در پیش داریم؛ خواهید دید ملت عزیز مثل سال‌هاى گذشته و پرشورتر از گذشته وارد عرصه‌ نگاه‌هاى جهانى خواهد شد.(مقام معظم رهبری)

بهمن، ماه شور و شعور است. ماه بصیرت، آگاهی و ولایتمداری است . بهمن ماه صلابت است و عشق، صلابت حق خواهان و عشق به محرومان اقصی نقاط جهان. بهمن، ماه تجدید دوباره عاشورا و پیروزی خون بر شمشیر است.

اینک که به حول و قوه الهی انقلاب شکوهمند اسلامی در سایه تدابیر هوشمندانه امام خامنه ای (مدظله العالی) رهبری حکیم و فرزانه که با بصیرت و روشن بینی در این سالهای پر تلاطم و پر مخاطره کشتی انقلاب را با درایت به پیش می برند؛ سازمان بسیج شهرداری  ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و دعوت همکاران و بسیجیان شهرداری به حضور پرشور در راهپیمایی بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن  بار دیگر با آرمانهای بلند امام راحل (ره) و رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی آمریکای جهانخوار و هم پیمانانش خواهیم زد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.