حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازدید شهردار تبریز از پروژه بازآفرینی و احیای مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا

شناسه : 11051 21 ژانویه 2018 - 14:28 230 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز در بازدید از پروژه بازآفرینی و احیای مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا بر لزوم تسریع در اجرای این طرح عمرانی و فرهنگی تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر، در حاشیه این بازدید، خاطرنشان کرد: پروژه هم‌‌اکنون در بخش‌های مختلف فنی و عمرانی، فعال شده است. وی خطاب به عوامل اجرایی […]

بازدید شهردار تبریز از پروژه بازآفرینی و احیای مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا
پ
پ

تبریز ما: شهردار تبریز در بازدید از پروژه بازآفرینی و احیای مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا بر لزوم تسریع در اجرای این طرح عمرانی و فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر، در حاشیه این بازدید، خاطرنشان کرد: پروژه هم‌‌اکنون در بخش‌های مختلف فنی و عمرانی، فعال شده است.

وی خطاب به عوامل اجرایی و مدیریتی پروژه تاکید کرد: نباید درگیر بحث‌های گذشته پروژه شویم؛ باید تمام تلاش و همت خود را صرف جبران نواقص و شتا‌بگیری پروژه کنید.

شهردار تبریز با اشاره به  هدفگذاری پروژه، اظهار داشت: علی‌رغم دشواری‌های عملیات عمرانی در فصل زمستان، تلاش خواهد شد تا بخشی از پروژه به همراه محوطه بیرونی، در دوره ۲۰۱۸ در دسترس عموم قرار گیرد.

شهین‌باهر با بیان این که این‌که کارگاه پروژه در بخش‌های مختلف به خوبی فعال شده است، گفت: تمام تلاش‌مان را به کار گرفته‌ایم تا موانع پیشرفت پروژه را از میان برداریم.

در این بازدید، موسایی قائم‌مقام شهردار تبریز، اسحقی معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، منیری‌فر مدیرعامل سازمان عمران و وظیفه‌شناس شهردار منطقه ۱۰ تبریز حضور داشتند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.