حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیروزی مقتدرانه ایران در مصاف با هند

شناسه : 13839 04 جولای 2018 - 16:03 273 بازدید

تبریز ما:تیم والیبال نوجوانان ایران برابر تیم والیبال هند به برتری مطلق دست یافت. به گزارش شهریاربه نقل از فارس،در چهارمین بازی روز ششم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا تیم والیبال نوجوانان آسیا به مصاف تیم هند رفت که این بازی در پایان به سود ایران به اتمام رسید. شاگردان وکیلی در 3 ست و با […]

پیروزی مقتدرانه ایران در مصاف با هند
پ
پ


تبریز ما:تیم والیبال نوجوانان ایران برابر تیم والیبال هند به برتری مطلق دست یافت.

به گزارش شهریاربه نقل از فارس،در چهارمین بازی روز ششم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا تیم والیبال نوجوانان آسیا به مصاف تیم هند رفت که این بازی در پایان به سود ایران به اتمام رسید.

شاگردان وکیلی در 3 ست و با نتایج 25 بر 21، 25 بر 12 و 25 بر 22 برابر تیم هند به برتری رسیده و به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کردند.

نورژان اومیرزاک از قزاقستان و عبدالرحمان شمس از قطر قضاوت این بازی را به عهده داشتند.

تیم ایران در این مسابقات برابر تیم های تایلند و سریلانکا به پیروزی رسیده و مقابل تیم چین تایپه مغلوب شده بود.

تیم هند نیز روز گذشته دست به کار بزرگی زده بوده و برابر تیم چین به برتری 3 بر 2 دست یافته و به این مرحله صعود کرده بود.

با این پیروزی تیم والیبال نوجوانان ایران جواز حضور در مسابقات جهانی را نیز کسب کردند.

بازی تیم‌های نوجوانان ایران با نوجوانان هند در حضور 2 هزار تماشاگر در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار شد.

وکیلی: پیروزی برابر هند در تبریز از قهرمانی جهان خوشحال کننده تر بود

سرمربی تیم ایران می گوید که استرس زیادی برای کسب این سهمیه متحمل شدند.

وکیلی سرمربی تیم نوجوانان ایران بعد از کسب سهمیه جهانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: این شور و هیجانی که در این سالن بود و مردمی که برای همراهی تیم آمدند،برای کسب سهمیه خیلی موثر بود. روز ۱۳ تیر ماه یک روز بزرگ برای این مجموعه و به ویژه برای تیم نوجوانان ایران بود.

وکیلی افزود: ما در سال ۲۰۱۷ در سطح نوجوانان قهرمان جهان شدیم و من در آنجا انقدر خوشحال نبودیم که امروز در آغوش گرم مردم تبریز خوشحالی کردیم.حیف بود این بازیکنان به مسابقات جهانی نمی‌رفتند و البته با برد تیمی مانند هند نشان دادند که حق آنها بود که به مسابقات جهانی صعود کنند.

وی گفت: بچه های من چند شب بود که خوابشان نمی‌برد و در استرس کسب این سهمیه بودند و خوشحالیم که با کسب این سهمیه هم این مردم را خوشحال کردیم و هم توانستیم در مسابقات جهانی حضور پیدا کنیم.

سرمربی تیم نوجوانان ایران گفت:من در چندین دوره از مسابقات جهانی حضور پیدا کردم و بارها این سهمیه را کسب کردم اما اینبار شرفمندانه ترین و عالی ترین کسب این سهمیه برای کشورمان بود.

دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا از 8 تا 15 تیر به میزبانی شهر تبریز در 2 سالن شهید پورشریفی و شهید اقدمی برگزار می‌شود‌

‌‌‌ایران، ژاپن، کره‌جنوبی، چین، چین تایپه، تایلند، استرالیا، سریلانکا، هنگ‌کنگ، عمان، هند، قزاقستان، نیوزلند، پاکستان، قطر، مالزی و ترکمنستان تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا هستند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.