حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شورای شهر برای پیشبرد سریع و علمی امورات شهری تلاش می کند

شناسه : 8208 06 نوامبر 2017 - 5:35 302 بازدید

[ad_1] تبریز ما:  رئیس شورای شهر تبریز  بر سعی و تلاش اعضای شورا و مجموعه مدیریتی شهرداری تبریز بر پیشبرد سریع و علمی کارها و امورات شهری تبریز تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، دکتر شکور اکبر نژاد در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با امام جمعه تبریز اظهار داشت:  جذب سرمایه […]

شورای شهر برای پیشبرد سریع و علمی امورات شهری تلاش می کند
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما:  رئیس شورای شهر تبریز  بر سعی و تلاش اعضای شورا و مجموعه مدیریتی شهرداری تبریز بر پیشبرد سریع و علمی کارها و امورات شهری تبریز تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، دکتر شکور اکبر نژاد در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با امام جمعه تبریز اظهار داشت:  جذب سرمایه گذار، توسعه صنعت گردشگری و افزایش بهره وری از ضرورتهای مهم شهرداری تبریز است و شورای پنجم این مقولات را سرفصل فعالیت های خود قرار داده است.

اکبر نژاد با تاکید بر اینکه تلاش داریم به همراه شهرداری در راستای توسعه شهر قدم برداریم افزود: همکاری با مجموعه مدیریت شهر و استان از جمله اهدافی است که بسیاری از نارسایی ها و ناهماهنگی ها موجود را از میان برخواهد داشت.

وی با اعلام اینکه تلاش برای تحقق واقعی قانون و مقررات از نیازهای مبرم مدیریت شهری است، افزود: صیانت از محیط زیست و توسعه فضای سبز ، ایجاد شرایط مناسب و مطلوب برای زندگی شهروندان از اهداف اساسی شورای شهر تبریز است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: امیدواریم با رسیدن به درآمدهای پایدار شهری به صورت اصولی در راستای توسعه پایدار شهر حرکت کنیم و نتیجه هر حرکتی بدون توجه به ضرورت ایجاد درآمد های پایدار شهری مقطعی و کوتاه مدت خواهد بود.

به دنبال صدور حکم رسمی شهردار تبریز از سوی وزارت کشور، شهردار تبریز و اعضای شورای شهر تبریز امروز صبح با امام جمعه تبریز دیدار کردند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.