حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

گزارش های مربوط به «تبریز2018» کلی گویی نباشد/ دستگاهها باید عملکرد خود را واقعی گزارش دهند

شناسه : 7139 08 اکتبر 2017 - 6:24 226 بازدید

[ad_1] تبریز ما: عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه دستگاههای مختلف مرتبط با «تبریز2018» عملکرد واقعی خود را شفاف بگویند بر پرهیز از کلی گویی و ارائه کلیات تبریز 2018 تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، فریدون بابایی اقدم در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به گزارش مدیرکل میراث […]

گزارش های مربوط به «تبریز2018» کلی گویی نباشد/ دستگاهها باید عملکرد خود را واقعی گزارش دهند
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه دستگاههای مختلف مرتبط با «تبریز2018» عملکرد واقعی خود را شفاف بگویند بر پرهیز از کلی گویی و ارائه کلیات تبریز 2018 تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، فریدون بابایی اقدم در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به گزارش مدیرکل میراث فرهنگی، گردشکری و صنایع دستی آذربایجان شرقی اظهار داشت: همکاری و همراهی خوب آبدار و میراث فرهنگی استان با شورای شهر و کمیسیون های مختلف شورا در خصوص «تبریز2018» قابل تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در گزارش مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در صحن علنی شورا کلیات، زمینه ها و نحوه انتخاب تبریز 2018 ارائه شده است گفت: باید به جای توجه به کلیات ، فعالیت های عملیاتی و اجرا شده دستگاههای مختلف دولتی به صورت دقیق باید گزارش عملکرد خود را ارائه دهند که چه کاری انجام داده اند.

بابایی اقدم در ادامه سخنانش با تاکید بر ضرورت ارائه گزارش شهرداری تبریز در خصوص اقدامات پیرامون رویداد تبریز2018 نیز اظهار داشت: خوشبختانه در طول دوره شورای چهرام تبریز بودجه های مناسبی برای رسیدگی به وضعیت بازار تبریز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر جداره سازی و همچنین کف سازی بازار تبریز آغاز شده است و با ساماندهی و پیاده راه سازی در خیابان جمهوری هم بازار و محدوده تاریخی تبریز به یک مکان زیبا و قابل توجه از نظر گردشگری و توریستی تبدیل می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنان خود با گلایه از فرمانداری تبریز در خصوص دو تذکر به وی اظهار داشت: فرمانداری که باید به عنوان نهاد حاکمیتی تقویت کنند شورا باشد نباید عملکرد درست شوراها و عمل به وظایف شورایی اعضای شورا را تحت تاثیر قرار دهد. وی حضور در روستاهای الحاق شده به تبریز و پرسشگری را در راستای عمل به وظایف شورایی و خدمت رسانی به تمامی شهروندان است.

عضو شورای شهر تبریز در پایان سخنانش با اشاره به اینکه اگر موردی در خصوص عمل به وظایف نمایندگی هست به صورت شفاف بیان شود گفت:  مانع تراشی ها باعث خواهد شد که هیچ قدمی در شهر برداشته نشود باید از اقتدار و شان شورا حفاظت و حراست نماییم.

گفتنی است در جلسه امروز شورای شهر تبریز مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گزارشی در خصوص فعالیت های ستاد تبریز 2018 آذربایجان شرقی ارائه داد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.