حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

توزیع بیش از ۴۱ هزار تن آسفالت در معابر شهرداری منطقه دو از ابتدای سال

شناسه : 10518 08 ژانویه 2018 - 3:26 180 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه دو گفت: امسال بالغ بر ۴۱ هزار تن آسفالت در معابر این منطقه، استفاده شده است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، علیرضا نریمانی افزود: تاکنون ۱۱ هزار تن آسفالت برای لکه گیری و ۳۰ هزار تن برای انجام آسفالت رویه معابر […]

توزیع بیش از ۴۱ هزار تن آسفالت در معابر شهرداری منطقه دو از ابتدای سال
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه دو گفت: امسال بالغ بر ۴۱ هزار تن آسفالت در معابر این منطقه، استفاده شده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، علیرضا نریمانی افزود: تاکنون ۱۱ هزار تن آسفالت برای لکه گیری و ۳۰ هزار تن برای انجام آسفالت رویه معابر حوزه شهرداری منطقه دو تبریز استفاده شده است.

معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه دو تبریز در تشریح سایر پروژه های این منطقه اظهار داشت: پیاده‌راه کوی فردوس ائل‌گلی به عنوان یک مسیر توریستی با اصلاح مسیر و انجام کف سازی احداث شده و تمامی پیاده روهای مسیر جاده ائل گلی و اطراف استخر مجموعه تاریخی تفریحی پارک ائل گلی بهسازی و ترمیم شده است.

وی باکس گذاری خیابان امام را از سایر پروژه های در حال اجرای این منطقه عنوان کرد و افزود: این پروژه از لحاظ منظر و زیباسازی شهری و با رعایت کلیه اصول بهداشتی از ابتدای خیابان جدیری تا میدان جانبازان دانشگاه با انجام جدول گذاری و کف سازی در حال اجرا است.

وی دیگر پروژه در حال اجرای شهرداری منطقه دو تبریز را پل اتصال پارک بهاران و پارک عباس میرزا برشمرد و اظهار داشت: عملیات احداث این پل عابرگذر به طول ۱۱۰ متر و عرض ۶ متر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اتوبان شهید کسائی در حال اجراست.

نریمانی احداث کانال ساریزمی با اجرای دیواره سنگی، کفسازی داخل کانال به منظور هدایت صحیح آبهای سطحی با ۷۰ درصد پیشرفت و احداث سالن ورزشی اسکواش در پارک ائل گلی با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی را از سایر پروژه‌های این منطقه عنوان کرد.

معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه دو خاطرنشان کرد: به منظور افزایش فضاهای سبز شهری و استفاده شهروندان از این فضاها همچنین پارک شهدای آتش نشان در بلوار فتح به اتمام رسیده و عملیات عمرانی احداث پارک توت گلگشت با حفظ وضعیت و درختان موجود آن آغاز شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.