حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – از همکاران و شهروندان این منطقه درخواست می نمایم از تردد با خودروهای شخصی پرهیز نمایند.

شناسه : 9718 17 دسامبر 2017 - 14:37 465 بازدید

  به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک در پی آلودگی هوای تبریز بویژه شاخص کیفی هوای امروز کهpsi172 ((ناسالم)) برای تمامی گروههای سنی جامعه بود، از تمامی همکاران محترم و شهروندان گرامی این حوزه درخواست نمود از تردد با خودروهای شخصی جدا پرهیز نمایند. بر اساس این […]

پورتال شهرداری منطقه یک – از همکاران و شهروندان این منطقه درخواست می نمایم از تردد با خودروهای شخصی پرهیز نمایند.
پ
پ

 

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک در پی آلودگی هوای تبریز بویژه شاخص کیفی هوای امروز کهpsi172 ((ناسالم)) برای تمامی گروههای سنی جامعه بود، از تمامی همکاران محترم و شهروندان گرامی این حوزه درخواست نمود از تردد با خودروهای شخصی جدا پرهیز نمایند.

بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن بیان این موضوع اعلام داشت:کیفیت هوای امروز و روزهای قبل تبربز نشان داد که اگر همت همگانی و تلاش مردمی و مخصوصا ورود سمن ها به این موضوع انجام نگردد مشکلات تنفسی و ریوی بیشماری را شاهد خواهیم بود.

مولاخواه اظهار داشت:آنچه ما میتوانیم انجام دهیم درخواست از همکاران محترم منطقه است که با وسائل شخصی تردد ننمایند و همچنین خودروهای منطقه در حوزه عمرانی ،خدماتی و فضای سبز را کاملا کنترل نمائیم و شهروندان این منطقه نیز در این مهم یاریگر ما باشند.

وی گفت:یکی از راهکارهای اصلی در بخش کاهش آلودگی هوا،اهمیت به شبکه حمل و نقل عمومی یا محوریت استفاده همگانی از این ناوگان می باشد و باید این امر در اولویت قرار گیرد.

مولاخواه بیان داشت:نیروهای شهرداری در حال گشت زنی خواهند بود و حتما به خودروهای آلوده کننده هوا تذکر و به راهنمائی و رانندگی معرفی خواهند نمود و این فعالیتها نباید مغفول داشته شود و البته نیروهای شهرداری بر اساس قانون می توانند با عوامل آلوده کننده هوا برخورد کنند.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.