حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – تداوم عملیات اجرای پروژه مهم ساختمان اداری و مرکز همایش ولیعصر (عج)

شناسه : 7695 21 اکتبر 2017 - 8:46 305 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از تداوم عملیات اجرای پروژه مهم ساختمان اداری و مرکز همایش ولیعصر (عج) خبر داد. براساس این خبر مهندس نصرا…پور اعلام داشت: پروژه ساختمان اداری که یکی از مهمترین پروژه های منطقه بوده و توسط این معاونت به […]

پورتال شهرداری منطقه یک – تداوم عملیات اجرای پروژه مهم ساختمان اداری و مرکز همایش ولیعصر (عج)
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از تداوم عملیات اجرای پروژه مهم ساختمان اداری و مرکز همایش ولیعصر (عج) خبر داد.

براساس این خبر مهندس نصرا…پور اعلام داشت: پروژه ساختمان اداری که یکی از مهمترین پروژه های منطقه بوده و توسط این معاونت به سرعت در حال اجرا می باشد.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک گفت: تعداد طبقات این ساختمان 13 طبقه با زیربنائی به مساحت 13415 متر مربع بوده و دارای سالن اجتماعات و رستوران و سالن همایش می باشد.


.


.


.


وی اشاره نمود: این معاونت از فرصت ایجاد شده تا قبل از بارندگی و برودت هوا استفاده نموده و با سرعت در حال اجرای پروژه و بخش مهم عملیات شمع گذاری آن می باشیم.

 


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.