حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اقدامات شهرداری تبریز در کربلای معلی، قوت قلب زائران ایرانی است

شناسه : 8391 09 نوامبر 2017 - 6:02 159 بازدید

[ad_1] تبریز ما: نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: موکب جنت‌الحسین (ع) و غرفه فرهنگی شهرداری تبریز، موجب قوت قلب زائران ایرانی شده و نام تبریز را به معنی واقعی در این رویداد عظیم، سربلند کرده‌است. به گزارش تبریز ما، معصومه آقاپور که در موکب جنت‌الحسین(ع) و غرفه فرهنگی شهرداری تبریز حضور یافته […]

اقدامات شهرداری تبریز در کربلای معلی، قوت قلب زائران ایرانی است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: موکب جنت‌الحسین (ع) و غرفه فرهنگی شهرداری تبریز، موجب قوت قلب زائران ایرانی شده و نام تبریز را به معنی واقعی در این رویداد عظیم، سربلند کرده‌است.

به گزارش تبریز ما، معصومه آقاپور که در موکب جنت‌الحسین(ع) و غرفه فرهنگی شهرداری تبریز حضور یافته بود، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: برای پنجمین سال این توفیق را یافته‌ام که در اجتماع عظیم اربعین حسینی(ع) حضور داشته‌باشم؛ امسال شهرداری تبریز بسیار پرشور در این رویداد حضور یافته و اجازه نداده غربتی در میان زائران آذری به چشم بخورد؛ از صمیم قلب خوشحالم و لازم می‌دانم از شهرداری تبریز و  سه عضو محترم شورای شهر تبریز، آقایان بابایی‌‌اقدم، آجودان‌زاده و محمدزاده که در این محل حضور یافته‌اند، قدردانی کنم.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر حضورم ، با دو موکب اصفهان و خوزستان نیز برخورد داشتم؛ اما باید بگویم انضباط و تلاش موکب تبریز، بسیار برجسته‌تر بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی شهر، گفت: خدمات موکب جنت‌الحسین (ع) شهرداری علاوه بر ایرانی‌ها، شامل حال زائران پاکستانی‌، هندی‌ و ترکیه‌ای نیز شده است؛ در صحبتی که با این زائران داشتم، رضایت‌شان از موکب تبریز، کاملاً معلوم بود.

آقاپور همچنین راه‌اندازی غرفه فرهنگی تبریز 2018 در کربلای معلی را ایده‌ای ارزشمند خواند و افزود: این غرفه، اقدامات مهمی برای جلب فرصت‌های تبریز 2018 از طریق فرصت اربعین حسینی داشته و توانسته در برندسازی گردشگری تبریز موفق عمل کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.