حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مدال نقره فرنگی‌کار میانه‌ای در مسابقات قهرمانی آسیا

شناسه : 14045 19 جولای 2018 - 3:36 398 بازدید

تبریز ما: کشتی‌گیر فرنگی‌کار میانه‌ای مدال نقره وزن 77 کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا را بر گردن آویخت. رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا از صبح امروز با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر دهلی نو آغاز شد که در پایان روز اول، شایان عفیفی، ملی‌پوش میانه‌ای تیم کشورمان موفق به کسب مدال نقره شد. […]

مدال نقره فرنگی‌کار میانه‌ای در مسابقات قهرمانی آسیا
پ
پ


تبریز ما: کشتی‌گیر فرنگی‌کار میانه‌ای مدال نقره وزن 77 کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا را بر گردن آویخت.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا از صبح امروز با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر دهلی نو آغاز شد که در پایان روز اول، شایان عفیفی، ملی‌پوش میانه‌ای تیم کشورمان موفق به کسب مدال نقره شد.

 
کشتی‌گیر مقتدر میانه‌ای در وزن 77 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف بیک توردیف از قرقیزستان رفت و حریف خود را 4 بر صفر شکست داد و گام به مرحله نیمه نهایی گذاشت.
 
عفیفی در این مرحله مقابل یاماساکی از ژاپن به روی تشک رفت که در یک کشتی کاملا یک طرفه این حریف را با نتیجه قاطعانه 10 بر صفر مغلوب کرد تا جواز حضور در بازی نهایی را کسب کند.
 
اما این فرنگی‌کار خوش آتیه استان در دیدار فینال مقابل ساجان از هند با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد و به مدال نقره بسنده کرد.
 
گفتنی است؛ در دیگر رقابت‌های برگزار شده در روز نخست، تیم ایران توسط پویا ناصرپور، بهرام معروف خانی، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده در اوزان 55، 63، 87 و 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.