حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پشت این سد شهری است! + تصاویر

شناسه : 7245 10 اکتبر 2017 - 6:05 1131 بازدید

[ad_1] تبریز ما: جزیره کوشک، یکی از زیباترین تفرجگاه‌های کشور در استان خوزستان است که در همسایگی رودخانه‌ی زیبای کارون و در پشت سد شهید عباس‌پور قرار دارد. به گزارش تبریز ما، آغاز فصل پاییز و خنک شدن هوا می تواند شروعی تازه برای گردشگری باشد؛ زمانی برای سفر به جنوب کشور، جایی که در نیمه […]

پشت این سد شهری است! + تصاویر
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: جزیره کوشک، یکی از زیباترین تفرجگاه‌های کشور در استان خوزستان است که در همسایگی رودخانه‌ی زیبای کارون و در پشت سد شهید عباس‌پور قرار دارد.

به گزارش تبریز ما، آغاز فصل پاییز و خنک شدن هوا می تواند شروعی تازه برای گردشگری باشد؛ زمانی برای سفر به جنوب کشور، جایی که در نیمه اول سال به دلیل گرمای هوا کمتر مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد اما نیمه دوم سال می تواند فصلی مناسب برای سفر به این خطه باشد. در جنوب کشور مناطق بکر گردشگری بسیار فراوان است و جزیره کوشک یکی از این مناطق جذاب گردشگری است. 

منطقه گردشگری کوشک از توابع شهرستان اندیکا در استان سرسبز و پهناور خوزستان واقع شده است که می تواند سهمی بسزا در توسعه صنعت گردشگری کشور داشته باشد.

این منطقه را که سالانه میزبان سیلی از گردشگران داخلی و خارجی است به یقین می‌توان در گروه یکی از زیباترین جزایر کشور به دلیل وجود طبیعت بکر، پوشش گیاهی متنوع، چمن‌زارها، گل‌های رنگارنگ و درختان متنوع میوه قرار داد.

کوه‌نوردی، صخره‌نوردی، غارنوردی، قایق‌سواری، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی از جمله تفریحات مهیج در این منطقه گردشگری است که می تواند اوقاتی مفرح و به یاد ماندنی را برای گردشگران فراهم آورد.

همچنین در این جزیره‌ی زیبا و افسانه‌ای، امکانات رفاهی و اقامتی مجهز و قابل توجهی ایجاد شده است که می‌توان به تعدادی ویلا، زمین فوتبال، سالن غذاخوری و سالن ورزشی در کنار امکانات ویژه‌ی دیگری اشاره کرد.

برای رسیدن به این جزیره زیبا باید از جاده‌ی مسجد سلیمان به سمت شهرستان اندیکا حرکت کرد. پس از رسیدن به اندیکا به سمت دریاچه سد شهید عباسپور باید رفت که جزیره‌ی کوشک در دل آن قرار دارد.

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.