حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نتایج چهارمین دوره رقابت های وودبال قهرمانی کشور اعلام شد

شناسه : 7279 10 اکتبر 2017 - 15:26 213 بازدید

تبریز ما: نتایج چهارمین دوره رقابت های وودبال قهرمانی کشور که به میزبانی تبریز برگزار می شد، اعلام شد. با اعلام نتایج چهارمین دوره مسابقه های وودبال قهرمانی کشور در تبریز، استان سمنان در بخش آقایان و استان فارس در بخش بانوان قهرمانی این دور از رقابت ها را کسب کردند.  کیکاووس سعیدی رییس فدراسیون […]

نتایج چهارمین دوره رقابت های وودبال قهرمانی کشور اعلام شد
پ
پ


تبریز ما: نتایج چهارمین دوره رقابت های وودبال قهرمانی کشور که به میزبانی تبریز برگزار می شد، اعلام شد.

با اعلام نتایج چهارمین دوره مسابقه های وودبال قهرمانی کشور در تبریز، استان سمنان در بخش آقایان و استان فارس در بخش بانوان قهرمانی این دور از رقابت ها را کسب کردند.

 کیکاووس سعیدی رییس فدراسیون گلف کشور در آیین اختتامیه این مسابقه ها که در تالار اندیشه ائل گولی تبریز برگزار شد اظهار کرد: با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون ها، برنامه ریزی شده تا برای تبریز 2018 در هر یک از رشته های ورزشی رویداد ورزشی برگزار شود.
سعیدی یادآور شد: به منظور تسهیل امور آیین نامه آموزشی وودبال را برای اجرا از انجمن وودبال درخواست کردیم.
وی خاطر نشان کرد: عجین شدن مسابقه های وودبال با نام شهدای مدافع حرم باعث خوشحالی و افتخار است و نشانگر این مطلب می باشد که این امنیت و آسایش را مدیون این شهیدان بزرگوار هستیم. 
وی اضافه کرد: اعلام آمادگی تبریز برای برگزاری مسابقه های وودبال در سطح جهانی را به فال نیک گرفته و برای این منظور باید بسترهای لازم را فراهم کنیم. 
نتایج این دور از مسابقه ها به ترتیب ذیل می باشد؛
در بخش انفرادی آقایان
نفر اول شهرام اصغری از استان گلستان
نفر دوم پوریا همتی از استان کرمانشاه
نفر سوم محمدرضا فغانی از استان سمنان 
در بخش تیمی آقایان
تیم اول استان سمنان با 132 ضربه
تیم دوم استان گلستان با 134 ضربه
تیم سوم استان فارس با 136 ضربه

در بخش انفرادی بانوان
نفر اول سیما جمال لیوانی از استان گلستان 
نفر دوم ساره جلالی از استان فارس 
نفر سوم مینا عظیمی پارسا از استان همدان
در بخش تیمی بانوان
تیم اول استان فارس با 150 ضربه 
تیم دوم استان گلستان با 153 ضربه 
تیم سوم استان همدان با 154 ضربه

مقام Gate in on در بخش آقایان را جواد کشاورز از استان آذربایجان شرقی و در بخش بانوان زهرا نامدار زنگنه از استان کرمانشاه کسب کردند.
کاپ اخلاق مسابقه ها به عطا تقی پور ورزشکار کم سن و سال این رقابت ها از استان آذربایجان شرقی و بهناز قدس از استان سمنان اهدا شد.
در حاشیه این برنامه از همسر مدافع حرم که خود از ورزشکاران وودبال از استان گیلان می باشد با مدال طلا و اهدای لوح یادبود تقدیر شده و تیم فارس مدال های برنز خودشان را به فرزند سارا نوروزی همسر مدافع حرم اهدا کردند.
گفتنی است 18 تیم از استان های تهران، قم، کرمانشاه، گلستان، سمنان، همدان، فارس، کرمان و گیلان و 4 تیم از آذربایجان شرقی از روز یکشنبه به مدت دو روز شرکت کردند. 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.