حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

لزوم تعریف اهداف اجرایی مشترک با شهرداری تبریز

شناسه : 9325 04 دسامبر 2017 - 9:39 206 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در نشست مشترک با شهردار تبریز، با اشاره به لزوم تسهیل فرآیندهای مشترک، افزود: با توجه به تاکید شرکت توانیر بر اجرای شیوه نامه اجرایی نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات برق کلیه اماکن و ساختمان ها بر اساس تفاهم نامه بین وزارتخانه های […]

لزوم تعریف اهداف اجرایی مشترک با شهرداری تبریز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در نشست مشترک با شهردار تبریز، با اشاره به لزوم تسهیل فرآیندهای مشترک، افزود: با توجه به تاکید شرکت توانیر بر اجرای شیوه نامه اجرایی نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات برق کلیه اماکن و ساختمان ها بر اساس تفاهم نامه بین وزارتخانه های نیرو و راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی کشور، هنوز این موضوع در تبریز اجرایی نشده که امیدواریم در این موضوع به یک رویه مشترک با شهرداری و نظام مهندسی برسیم.

عادل کاظمی در خصوص تصمیم شهرداری مبنی بر ممنوعیت نصب پست های هوایی، تصریح کرد: هدف از این تصمیم کمک به زیبایی بصری شهر بوده، ولی این موضوع در تعارض با آیین نامه برق می باشد که موجب تحمیل هزینه زیاد به مشتریان می شود و امیدواریم بتوانیم به یک راه حل مشترک دست پیدا کنیم.

وی افزود: با توجه به رویداد مهم تبریز2018 ، شرکت توزیع نیروی برق تبریز برنامه ریزی و اجرای اصلاح 60 کیلومتر از شبکه روشنایی معابر تبریز را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: ملاحظات جا به جایی شبکه، حفاری و کابل کشی، حساب های فیمابین، شاخه زنی و هرس درختان و … از جمله مسائلی هستند که باید مورد توافق طرفین قرار بگیرند.

وی از تدوین یک تفاهم نامه مشترک بین برق تبریز و شهرداری تبریز خبر داد و افزود: این تفاهم نامه مراحل پایانی بررسی خود را طی می کند تا موضوعی از قلم نیافتد و به زودی به امضاء طرفین خواهد رسید.

وی در پایان خاطر نشان شد: تمامی این بحث ها زمانی ثمر بخش خواهد بود که بتوانیم در کار مردم و مراجعین تسریع کنیم و بروکراسی های زاید را از بین ببریم.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.