حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از پیشروترین سازمان های کشور می باشد

شناسه : 9709 17 دسامبر 2017 - 10:01 576 بازدید

تبریز ما: سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز به لحاظ اقدامات انجام داده جزو پیشروترین سازمان های کشور در راستای اجرای پروژه های زیست محیطی می باشد.  ابراهیم فرزانمهر مدیر عامل سازمان پردازش و پسماند شهرداری های استان قزوین در بازدید از پروژه های زیست محیطی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با اعلام مطلب فوق، اظهار […]

سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از پیشروترین سازمان های کشور می باشد
پ
پ


تبریز ما: سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز به لحاظ اقدامات انجام داده جزو پیشروترین سازمان های کشور در راستای اجرای پروژه های زیست محیطی می باشد.

 ابراهیم فرزانمهر مدیر عامل سازمان پردازش و پسماند شهرداری های استان قزوین در بازدید از پروژه های زیست محیطی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با اعلام مطلب فوق، اظهار داشت: از دغدغه های مدیریت شهری کلانشهرهای کشور دفن اصولی پسماندهای شهری می باشد که سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با موفقیت تمام پروژه های عظیم زیست محیطی از جمله بزرگترین مرکز دفن مهندسی بهداشتی پسماندهای شهری کشور، مدرنترین تصفیه خانه شیرابه پسماندهای شهری کشور را به اجرا رسانده است.
 وی همچنین با اشاره به طرح جنگلکاری اطراف لندفیل تبریز گفت: سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با اجرای لندفیل و تصفیه خانه شیرابه از آلودگی آب و خاک جلوگیری می نماید و با اجرای طرح جنگلکاری نیز میزان آلودگی هوای این منطقه را تا حد چشمگیری کاهش میزان داده است و این یعنی موفقیت در تمام زمینه ها. وی همچنین ضمن قابل تقدیر توصیف کردن تلاش های مدیریت و کارکنان سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، اقدامات این سازمان در محقق ساختن پروژه در استحصال انرژی ازپسماندهایی شهری و احداث کارخانه زباله را بسیار ارزشمند خواند و افزود: امیدوارم اقدامات این سازمان به عنوان الگویی از سوی دیگر سازمان های مدیریت پسماند مورد استفاده قرار گیرد.
 شایان ذکر است در این بازدید دکتر علیرضا اصغری توضیحات لازم را در مورد پروژه های زیست محیطی سازمان ارایه نمود و با اشاره به تلاش های این سازمان در اجرای پروژه استحصال انرژِی از پسماندهای شهری و احداث کارخانه زباله سوز گفت: این سازمان با جدیت در راستای تحقق بخشیدن به طرح استحصال انرژی از پسماندهای شهری با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا تلاش می نماید و سعی داریم با محقق ساختن این طرح اولین دیگری را به نام تبریز شهر اولین ها به ثبت رسانیم

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.