حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نصب ۶۰ شاخص قبله درپارکهای شهرداری منطقه پنج تبریز

شناسه : 7516 17 اکتبر 2017 - 4:29 188 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: باهدف ترویج فرهنگ نماز و نماز خوانی، ۶۰ تابلو شاخص قبله در ۱۰ پارک و بوستان محله ای شهرداری منطقه پنج نصب شده‌است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار افزود: پس از راه اندازی سیستم اتوماتیک اذانگو در پارک و بوستانهای […]

نصب ۶۰ شاخص قبله درپارکهای شهرداری منطقه پنج تبریز
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: باهدف ترویج فرهنگ نماز و نماز خوانی، ۶۰ تابلو شاخص قبله در ۱۰ پارک و بوستان محله ای شهرداری منطقه پنج نصب شده‌است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار افزود: پس از راه اندازی سیستم اتوماتیک اذانگو در پارک و بوستانهای منطقه،  شاخص های قبله که مسیر قبله را نشان می دهد در این فضاهای عمومی نصب شده اند.

شهردارمنطقه پنج در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ نماز در جامعه به اقدامات انجام یافته در این خصوص اشاره نمود و افزود: دو باب نماز خانه در ورودی شرق تبریز و باغمیشه با ۲ میلیارد ريال اعتبار احداث  و تجهیز شده است.

وی تعداد نمازخانه های واقع در حوزه استحفاظی این منطقه که توسط شهرداری مدیریت می شو در اهشت مورد ذکر نمود و اظهارداشت: منطقه پنج شبانه روزی کردن مساجدرا آغاز کرده ودرحال حاضر دو مسجد به صورت شبانه روزی به نمازگزاران خدمات رسانی می کنند.

وی  در پایان با اشاره به نصب ۶۰ شاخص قبله درسطح حوزه گفت: از پارکهایی که شاخص قبله در آن نصب شده می توان به پارک جنگلی آرپادره سی، توان، صدف، پارک جنگلی رشدیه، باغمیشه، ایمان، یاس، صفا و آتش نشانی اشاره کرد.

شایان ذکراست شاخص های قبله با پیگیری مدیریت روابط عمومی وستاد اقامه نماز منطقه نصب شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.