حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کار فرهنگى بايد تابع برنامه اى جامع و اولويت بندى مناسب باشد

شناسه : 9033 26 نوامبر 2017 - 8:16 211 بازدید

تبریز ما: رییس کمسیون فرهنگی و اجتماعی در صحن شورای شهر تبریز گفت: اگر بخواهيم در کار فرهنگى موفق شويم بايد تابع برنامه اى جامع و اولويت بندى کارها باشيم. به گزارش تبریز ما، فرج قلی زاده امروز در جریان ارایه  گزارش کمسیون فرهنگی در صحن شورای شهر با اشاره به اینکه  بایستی وضعيت در […]

کار فرهنگى بايد تابع برنامه اى جامع و اولويت بندى مناسب باشد
پ
پ


تبریز ما: رییس کمسیون فرهنگی و اجتماعی در صحن شورای شهر تبریز گفت: اگر بخواهيم در کار فرهنگى موفق شويم بايد تابع برنامه اى جامع و اولويت بندى کارها باشيم.

به گزارش تبریز ما، فرج قلی زاده امروز در جریان ارایه  گزارش کمسیون فرهنگی در صحن شورای شهر با اشاره به اینکه  بایستی وضعيت در بخش فرهنگى مجموعه شهرداری بهبود یابد، بیان کرد: کار فرهنگى بايد تابع برنامه اى جامع و اولويت بندى مناسب باشد. حوزه فرهنگ در شهردارى به ارکسترى شبيه است که هر کس ساز خودش را مى زند و رهبرى واحد در اين بخش وجود ندارد.

این عضو شورای شهر تبریز با اشاره به هزینه کرد قسمت اعظمی از بودجه سازمان ورزش به امر فوتبال و لزوم تغییر سیاستها و اولویتها گفت: سازمان ورزش که قرار بود خودکفا باشد ، امروز بخش عمده اى از بودجه هاى خود را از شهردارى و شورا دريافت مى کند.چارت سازمانى و آئين نامه و شفافيت مالى هنوز در اين سازمان حاکم و ايجاد نشده است.

وی افزود: با چه توجیهی مبلغ یک میلیارد تومان برای مسابقه شطرنج هزینه شده است؟

قلی زاده در بخشی دیگری از سخنان خود عنوان کرد: جز يک مورد ، تمامى کتاب هاى خريدارى شده توسط شهردارى از سال 93 تاکنون ، کتاب هاى غير مرتبط با شهردارى و موضوعات مديريت شهرى بوده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.