حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در بوستان قرآن و فرهنگسرای کوثر لاله

شناسه : 11234 25 ژانویه 2018 - 7:43 404 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه 7 تبریز با اشاره به ساماندهی مراکز فرهنگی و آموزشی این منطقه خود، افزود: دوره‌های قرآنی، فرهنگی و آموزشی در محل بوستان قرآن و فرهنگسرای کوثر لاله برگزار می شود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 7 تبریز، علی فرخی شهردار منطقه با تاکید بر رونق بخشیدن هر […]

اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در بوستان قرآن و فرهنگسرای کوثر لاله
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه 7 تبریز با اشاره به ساماندهی مراکز فرهنگی و آموزشی این منطقه خود، افزود: دوره‌های قرآنی، فرهنگی و آموزشی در محل بوستان قرآن و فرهنگسرای کوثر لاله برگزار می شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 7 تبریز، علی فرخی شهردار منطقه با تاکید بر رونق بخشیدن هر چه بیشتر به فعالیت های این مرکز اظهار داشت: بعداز اتمام مراحل بهسازی فرهنگسرای کوثر لاله که سالها بدون استفاده مانده بود شاهد استقبال خوب اهالی از برنامه های این مرکز آموزشی هستیم.

وی  با اشاره به اهداف برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی در این فرهنگسرا گفت : برگزاری کلاس های آموزشی و اصولا” فعاليت در عرصه های هنری ضمن گسترش فرهنگ و تقويت پايه های آن ، در شادابی روح و روان انسان ها موثر است

فرخی تصریح کرد: همچنین در محل بوستان قرآن این شهرداری نیز برنامه های مختلف قرآنی و مهارت آموزی برای بانوان و شهروندان کوچک برگزار می شود.

شهردارمنطقه افزود: به منظور توانمندسازی و ارتقاء سطح مهارت و دانش بانوان و افزایش میزان مشارکت اجتماعی آنان با بهره گیری از اساتید و کارشناسان مجرب کلاسهای مختلف آموزشی در این محل برگزار می شود که کارآموزان بعداز اتمام دوره به صورت مستقيم در امتحانات فني و حرفه اي شركت نموده و بعداز اخذ مدرك از سوي سازمان می توانند از مزاياي آن برخوردار شوند .

گفتنی است انواع کلاس های هنری در این محل توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه برای شهروندان منطقه برگزار می شود .


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.