حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پایان نصب 62 عرشه پل اتصال نصر به استانداری

شناسه : 8790 20 نوامبر 2017 - 9:05 873 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردارمنطقه پنج تبریز از پایان نصب 62عرشه پل اتصال نصر به استانداری خبرداد. به گزارش روابط عمومی منطقه ، یعقوب هوشیار با اعلام این خبر افزود:با پایان یافتن نصب 62 عرشه بتنی پل اتصال کوی نصر به استانداری که برروی اتوبان پاسداران واقع شده احداث 4رمپ پروژه نیز وارد فاز عملیاتی شده […]

پایان نصب 62 عرشه پل اتصال نصر به استانداری
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردارمنطقه پنج تبریز از پایان نصب 62عرشه پل اتصال نصر به استانداری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ، یعقوب هوشیار با اعلام این خبر افزود:با پایان یافتن نصب 62 عرشه بتنی پل اتصال کوی نصر به استانداری که برروی اتوبان پاسداران واقع شده احداث 4رمپ پروژه نیز وارد فاز عملیاتی شده است .

وی ادامه داد: رمپ پاسداران به کوی استانداری درمراحل پایانی است ورمپ پاسداران به نصر بعداز جابجایی تاسیسات گاز احداث خواهد شد.

هوشیارهمچنین خاطر نشان کرد: با اتمام احداث دیواره سنگی رمپ دسترسی کوی نصر به اتوبان نیز وارد فاز اجرا می شود.

شهردار منطقه در رابطه با احداث رمپ چهارم این پروژه نیز گفت: رمپ دسترسی کوی استانداری به پاسداران بعد ازاتمام انتقال تاسیسات فاضلاب شهری در حداقل زمان به اتمام می رسد.

وی در خصوص لوپ های تقاطع غیرهمسطح یادآورشد:برای این پروژه 3لوپ طراحی شده است.

شهردار منطقه 5، طول مسیر اصلی این پروژه بزرگ را ۲۶۰۰ متر عنوان کرد و گفت : با بهره برداری از این تقاطع غیر همسطح علاوه بر اینکه کوی نصر از بن بست بودن خارج می شود شاهد احداث فاز اول اتوبان ولایت نیز خواهیم بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.