حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای «طرح استقبال از مهر» توسط شهرداری منطقه ۴

شناسه : 6389 17 سپتامبر 2017 - 3:06 215 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه چهار از اجرای طرح استقبال از مهر به مناسبت بازگشایی مدارس خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی دراین خصوص اظهار داشت: با اجرای این طرح، نماها و دیوارهای مدارس و محوطه اطراف آن شستشو و پاکسازی می شوند. وی تصریح کرد: […]

اجرای «طرح استقبال از مهر» توسط شهرداری منطقه ۴
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار منطقه چهار از اجرای طرح استقبال از مهر به مناسبت بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی دراین خصوص اظهار داشت: با اجرای این طرح، نماها و دیوارهای مدارس و محوطه اطراف آن شستشو و پاکسازی می شوند.
وی تصریح کرد: اجرای این طرح با هدف فراهم نمودن زمینه‌ شادابی و نشاط‌ و همچنین ارتقاء روحیه دانش‌آموزان و فراهم آوردن بستر مناسب برای گذراندن دوره تحصیلی دانش‌ آموزان است.
شهردار منطقه ۴ با اشاره به ضرورت زیباسازی مناظر شهری و آماده سازی شهر جهت استقبال از دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید افزود: مرمت نقاشی های فرسوده، رنگ آمیزی جداره های شهری، شستشو و پاکسازی نماهای شهری اقدام گردید.
 امجدی درپایان از کلیه شهروندان به خصوص دانش آموزان عزیز خواست که در حفظ و نگهداری فضاهای شهری و آموزشی شهرداری را یاری نمایند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.