حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

تخصص و تجربه شهردار منتخب، امتیاز آینده شهر است

شناسه : 6677 24 سپتامبر 2017 - 10:05 228 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز گفت: بهره‌مندی شهردار منتخب از پشتوانه‌های مهم تخصص و تجربه، امتیاز مهمی برای آینده‌ای شهر به شمار می‌رود. به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی با قدردانی از شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: خرسندیم که پس از بررسی‌های مختلف، صبح امروز شاهد انتخاب شهردار تبریز بودیم و امیدواریم روند قانونی […]

تخصص و تجربه شهردار منتخب، امتیاز آینده شهر است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز گفت: بهره‌مندی شهردار منتخب از پشتوانه‌های مهم تخصص و تجربه، امتیاز مهمی برای آینده‌ای شهر به شمار می‌رود.

به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی با قدردانی از شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: خرسندیم که پس از بررسی‌های مختلف، صبح امروز شاهد انتخاب شهردار تبریز بودیم و امیدواریم روند قانونی انتصاب نهایی ایشان، در اسرع وقت طی شود.

وی اضافه کرد: برادر گران‌قدرمان جناب آقای دکتر شهین‌باهر، در  حوزه‌های مهم فنی، عمرانی  و شهرسازی توانمند هستند و پیش‌تر نیز در شورای چهارم نیز حضور داشته‌اند؛ این سابقه، به طور حتم، بستر ارزشمندی برای همکاری شهرداری و شورا در آینده شهرمان خواهد بود.

اسحقی خاطرنشان کرد: تا نهایی‌شدن انتصاب نهایی ایشان، به عنوان سرپرست در خدمت شهرداری و شهروندان خواهیم بود و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا در بهترین فضای ممکن شاهد آغاز مسئولیت قانونی شهردار تبریز باشیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.