حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ساماندهی کامل پسماندهای پزشکی تبریز اقدم مهم و تاثیرگذار پیشگیرانه ای بود

شناسه : 7030 04 اکتبر 2017 - 11:05 255 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اذربایجان شرقی با اشاره به ساماندهی کامل پسماندهای پزشکی در تبریز، اجرای این طرح را باعث پیشگیری از بیماریها و همچنین مسائل محیط زیستی دانست. به گزارش تبریز ما، رضا مسعود فر با اشاره با اینکه در گذشته بحث پسماندهای پزشکی بیمارستانی مغفول مانده بود اظهار […]

ساماندهی کامل پسماندهای پزشکی تبریز اقدم مهم و تاثیرگذار پیشگیرانه ای بود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اذربایجان شرقی با اشاره به ساماندهی کامل پسماندهای پزشکی در تبریز، اجرای این طرح را باعث پیشگیری از بیماریها و همچنین مسائل محیط زیستی دانست.

به گزارش تبریز ما، رضا مسعود فر با اشاره با اینکه در گذشته بحث پسماندهای پزشکی بیمارستانی مغفول مانده بود اظهار داشت: خوشبختانه شهرداری تبریز و سازمان پسماند با همراهی دادگستری استان در این زمینه ورود خوبی داشت و مسئله به صورت کامل ساماندهی شد.

مسعود فر با اعلام اینکه بر اساس ماده 13 قانون پیشگیری از وقوع جرم مخلوط کردن پسماندهای پزشکی و بیمارستانی با سایر پسمانده ها ممنوع است گفت: با توجه به اصل 50 قانون اساسی و قانون مدیریت پسماندها خلاء قانونی در زمینه جمع اوری و دفن اصولی زباله ها وجود ندارد اما قبلا نا اشنایی یا بی اعتنایی دستگاههای زیربط و مراکز بهداشتی و درمانی تولید کننده پسماندهای بیمارستانی به تکالیف قانونی خود موجب  اجرای نشدن صحیح این قانون شده بود.

مسعوی فر خاطرنشان کرد: براساس ماده 7 قانون مدیریت پسماندها ، مدیریت هر نوع پسماند صنعتی  ،بیمارستانی و شیمیایی که جزو پسماندههای ویژه اند برعهده خود تولید کنندگان است.

وی در ادامه ورود به بحث تاخیر پرواز های هواپیمایی، امنیت فضای مجازی، امنیت محصولات کشاورزشی و همچنین بررسی آبیاری و کود محصولات کشاورزی، ورود به بحث آلودگی هوا از طریق خودروها و همچنین نیروگاه، ساماندهی فروشگاههای اینترنتی و بنگاههای معاملاتی را از دیگر موضوعات مورد بررسی دانست.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اذربایجان شرقی با اشاره به اینکه حقوق عامه و صیانت از آن حوزه گسترده ای را شامل می شود افزود: تولیدات و محصولات عرضه شده به شهروندان نحوه رعایت حقوق مردم در این مسئله، خدمات گارانتی، آب، دارو، ایمنی جاده، وضعیت سرویس ها، اخذ مبلغ اجباری با عنوان کمک به مدرسه از موضوعاتی است که در چهارچوب حقوق عامه بوده اما این حقوق قبلا بلاصاحب بود و کسی دراین مسائل ورود نمی کرد.

گفتنی است اولین جلسه کارگروه صیانت از حقوق عامه با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان شهری، دادستان تبریز، سرپرست شهرداری تبریز و همچنین مسئولان نهادهای نظارتی در محل دادگستری شهرستان تبریز تشکیل شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.