حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

همدلی شهرداری و شورا همدلی باید در اوج باشد

شناسه : 8231 06 نوامبر 2017 - 9:01 187 بازدید

[ad_1] تبریز ما: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز گفت: موفقیت در عرصه مدیریت شهر، تنها با رمز همدلی و صمیمیت شهرداری و شورا میسر است. به گزارش تبریز ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: اختلاف، همیشه موجب توقف پیشرفت […]

همدلی شهرداری و شورا همدلی باید در اوج باشد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز گفت: موفقیت در عرصه مدیریت شهر، تنها با رمز همدلی و صمیمیت شهرداری و شورا میسر است.

به گزارش تبریز ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: اختلاف، همیشه موجب توقف پیشرفت شهر است و در دور جدید همکاری شهرداری و شورا، انتظار می‌رود همدلی در اوج باشد.

وی تاکید کرد: حتی اگر هم اختلافی در گذشته بوده، باید به فراموشی سپرده شود و در مقابل، شهردار نیز باید ثابت کند که متعلق به طیف خاصی نیست و در مقابل تمام اعضا مسئول است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم اضافه کرد: اعضای پاکدست شورا باید با تلاش خود، ضربات حیثیتی را که شورا در دور قبل دید، اصلاح کنند؛ ذهنیت‌هایی نسبت به شورا و شهرداری هست که باید اصلاح شود.

وی با تاکید بر این‌که تلاش شورا و شهرداری باید در قواره شهر ودر شان شهروندان باشد، افزود: به کارگیری افراد پاکدست موجب خواهد شد تا چهار سال بعد، همگان به سلامت و کارایی شهرداری اذعان داشته‌باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان توجه به مسائل فرهنگی در آستانه رویداد تبریز 2018 را ضروری خواند و گفت: برنامه‌های مختلفی برای تبریز 2018 تدارک دیده شده است؛ اما لازم است اقداماتی از نظر شاخص‌های مذهبی، ایثار، فداکاری و سایر ارزش‌های تاریخی تبریز و آذربایجان صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: البته مجموعه‌هایی از قبیل میراث‌فرهنگی و سازمان اوقاف در این زمینه نقش اصلی را دارند و از شهرداری انتظار می‌رود در کنار این دستگاه‌ها، به مساجد و مراکز مذهبی رسیدگی کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.