حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سامانه یکپارچه پشتیبانی آنلاین (سیپاسSIPAS) راه اندازی می شود

شناسه : 7127 07 اکتبر 2017 - 10:56 282 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رییس اداره عملیات معاونت شهر هوشمند سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات از تولید و راه اندازی سامانه یکپارچه پشتیبانی آنلاین (سیپاس) توسط کارشناسان سازمان خبرداد. به گزارش تبریز ما، رییس اداره عملیات معاونت شهر هوشمند سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات از تولید و راه اندازی سامانه یکپارچه پشتیبانی آنلاین (سیپاس) توسط کارشناسان […]

سامانه یکپارچه پشتیبانی آنلاین (سیپاسSIPAS) راه اندازی می شود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رییس اداره عملیات معاونت شهر هوشمند سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات از تولید و راه اندازی سامانه یکپارچه پشتیبانی آنلاین (سیپاس) توسط کارشناسان سازمان خبرداد.

به گزارش تبریز ما، رییس اداره عملیات معاونت شهر هوشمند سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات از تولید و راه اندازی سامانه یکپارچه پشتیبانی آنلاین (سیپاس) توسط کارشناسان سازمان خبرداد.

حمیدی هدف از تولید سامانه مذکور را کاهش اتلاف وقت و افزایش بهره وری نیروی متخصص مجموعه شهرداری  دانست.

سامانه سیپاس جایگزین مکالمات و دستورات هماهنگی و اقداماتی جهت سنجش و ارزیابی کارکرد پرسنل می شود که تا بحال بدلیل عدم وجود چنین سامانه ای عملکرد آنها قابل سنجش نبود.

 بنا به اظهارات وی، در فاز اول راه اندازی سامانه مذکور، سازمان فناوری و واحد پشتیبانی این سازمان اعم از واحدهای معاونت شهر هوشمند و معاونت زیرساخت به عنوان پایلوت، جهت ساماندهی به امورات پشتیبانی و درخواستی و … استفاده می گردد.

 لازم است در این خصوص واحدهای مرتبط با این واحدهای پشتیبان در مجموعه شهرداری، همکاری لازم را بعمل آورند تا از بستری مناسب، امن و شفاف استفاده گردد.

 رییس اداره عملیات سازمان اظهار امیدواری کردند در فازهای دوم وسوم این پروژه، تمامی امورات مجموعه بزرگ شهرداری می توانند از این سامانه بهره مند گردند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.