حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کشتارگاه تبریز، تنها مجموعه ذبح کاملاً قانونی بهداشتی و شرعی استان است

شناسه : 12315 15 مارس 2018 - 8:13 192 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز گفت: کشتارگاه تبریز در حال حاضر تنها مجموعه ای در استان آذربایجان شرقی است که ذبح دام در آن کاملا قانونی بهداشتی و شرعی است. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: اگرچه کشتارگاه تبریز کاملا برای شهرداری هزینه بر است اما […]

کشتارگاه تبریز، تنها مجموعه ذبح کاملاً قانونی بهداشتی و شرعی استان است
پ
پ


تبریز ما: شهردار تبریز گفت: کشتارگاه تبریز در حال حاضر تنها مجموعه ای در استان آذربایجان شرقی است که ذبح دام در آن کاملا قانونی بهداشتی و شرعی است.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: اگرچه کشتارگاه تبریز کاملا برای شهرداری هزینه بر است اما در عین حال نباید برای حفظ سلامت مردم از هزینه‌کرد پرهیز کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به هزینه بالایی که در این مجموعه شده است حتی خصوصی سازی اداره آن هم برای شهرداری زیان بار است.

وی عدم جلوگیری از کشتار غیرقانونی را علت اصلی عدم سوددهی کشتارگاه تبریز خواند و افزود: میزان تولید گوشت در این مرکز، تناسبی با نیازهای شهر تبریز ندارد که این امر نشان‌دهنده افزایش کشتارهای غیرمجاز است و لازم است که با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی از این رویه، جلوگیری شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.