حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مشارکت موثر شهرداری منطقه 2 در طرح فرامنطقه‌ای «۱۸متری شهید طاهری»

شناسه : 11667 10 فوریه 2018 - 4:56 215 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز، بازگشایی مسیر ۱۸متری شهید طاهری را از پروژه‌های فرامنطقه ای این منطقه در حوزه منطقه ۱۰ خواند و گفت: منطقه۲ با پرداخت غرامت به خانه های واقع در مسیر پروژه، تملک، تخریب و بازگشایی این مسیر مذکور را با همت مضاعف ادامه می‌دهد. به گزارش تبریز ما به نقل […]

مشارکت موثر شهرداری منطقه 2 در طرح فرامنطقه‌ای «۱۸متری شهید طاهری»
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز، بازگشایی مسیر ۱۸متری شهید طاهری را از پروژه‌های فرامنطقه ای این منطقه در حوزه منطقه ۱۰ خواند و گفت: منطقه۲ با پرداخت غرامت به خانه های واقع در مسیر پروژه، تملک، تخریب و بازگشایی این مسیر مذکور را با همت مضاعف ادامه می‌دهد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، باقر خوشنواز افزود: طرح بازگشایی مسیر ۱۸متری شهید طاهری از پروژه‌های شهرداری منطقه ۲ است که در محدوده منطقه ۱۰ واقع شده‌است.

وی ادامه داد: منطقه ۲ با پرداخت غرامت به دو خانه باقیمانده در مسیر و پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان به مسجدی که در محدوده اجرای این مسیرگشایی قرار دارد، زمینه مناسبی برای تسریع در اجرای این پروژه فراهم کرده است.

خوشنواز اظهار داشت: تخریب املاک واقع در مسیر خیابان ۱۸ متری شهید طاهری جهت بازگشایی این مسیر با پرداخت غرامت املاک توسط منطقه دو از چند روز پیش آغاز شده است.

شهردار منطقه ۲ اضافه کرد:  منطقه دو با پرداخت غرامت و سرقفلی تجاری‌های باقی‌مانده واقع در مسیر، تمام تلاش خود را برای تکمیل پروژه تا پایان سال جاری به کار گرفته است.

وی گفت: با احداث خیابان ۱۸ متری شهیدطاهری که نقش تعیین کننده در اتصال خیابان سرباز شهید به خیابان عارف خواهد داشت، شهروندان کلانشهر تبریز می توانند توسط مسیرهای مذکور به سهولت به پرتراکم ترین محلات بافت شهری تبریز، دسترسی داشته باشند.

شهردار منطقه دو در توضیح جزئیات خیابان شهید طاهری اظهار داشت: عملیات عمرانی این خیابان به محض اتمام تملک، به طول ۵۰۰ متر سریعاً آغاز می شود و احداث آن علاوه بر اتصال مسیر سرباز شهید و خیابان عارف که از معابر اصلی و پرتردد شهر تبریز بشمار می آید، موجبات تسهیل عبور و مرور بدون ترافیک شهروندان از مسیرهای ثقه الاسلام و بازارچه سیلاب، خیابان عباسی و ایده لو را نیز فراهم خواهد آورد.

بنابه گفته مهندس خوشنواز، مسیر ۱۸ متری شهید طاهری جزو مسیرهای تاثیرگذار در پیرامون دو قطب گردشگری مهم شهر تبریز بشمار می آید که با احداث آن شهروندان، گردشگران و میهمانان می توانند به سهولت از مجموعه عظیم مقبره الشعراء و موزه قاجار بازدید کرده و با مفاخر غنی تبریز و آذربایجان آشنا شوند.

 

 

 

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.