حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ورزش همگانی توسط سازمان ورزش شهرداری تبریز برجسته شده است

شناسه : 13873 07 جولای 2018 - 16:17 457 بازدید

تبریز ما: عضو شورای شهر تبریز گفت: ورزش همگانی و ورزش محلات توسط سازمان ورزش شهرداری تبریز در چندماه گذشته برجسته تر شده است. به گزارش تبریز ما، فریدون بابایی اقدم شامگاه شنبه در آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ با بیان این مطلب اظهار کرد: سازمان ورزش شهرداری تبریز در چند ماه گذشته توانسته […]

ورزش همگانی توسط سازمان ورزش شهرداری تبریز برجسته شده است
پ
پ


تبریز ما: عضو شورای شهر تبریز گفت: ورزش همگانی و ورزش محلات توسط سازمان ورزش شهرداری تبریز در چندماه گذشته برجسته تر شده است.

به گزارش تبریز ما، فریدون بابایی اقدم شامگاه شنبه در آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ با بیان این مطلب اظهار کرد: سازمان ورزش شهرداری تبریز در چند ماه گذشته توانسته با برگزاری مسابقات و همایش های مختلف موضوع ورزش محلات و ورزش همگانی را برجسته تر از گذشته کند.

وی ضمن قدردانی از عوامل سازمان ورزش شهرداری تبریز افزود: برگزاری مسابقات شطرنج سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ و استقبال حدود سه هزار نفر از شهروندان تبریزی، توانست شور و نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه باید مردم را در برنامه های خود مشارکت دهیم، ادامه داد: هر طرحی که بدون مشارکت مردم در شهر اجرا شود، محکوم به شکست است.

وی در ادامه با بیان اینکه این مسابقات نباید محدود به فوتسال باشد، اظهار کرد: باید مسابقات سایر رشته های ورزشی صورت گیرد و تمام خانواده ها پای کار آیند.

بابایی اقدم در ادامه با بیان اینکه سرانه ورزش کلانشهر تبریز بسیار پایین است، تصریح کرد: با این وجود، در این مسابقات از محروم ترین محلات تبریز حضور داشتند و نتایج قابل قبولی کسب کردند.

وی همچنین ادامه داد: با برگزاری این مسابقات استعدادهای جوانان تبریزی شناسایی و می توان روی آنها سرمایه گذاری کرد که در این رابطه شورای شهر آماده دراختیار قرار دادن زمین هایی برای احداث سالن های ورزشی است.

وی همچنین از تجهیز بیش از ۱۰ زمین خاکی به چمن مصنوعی در چندماه گذشته توسط شهرداری تبریز خبر داد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.