حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شعار مرگ بر آمریکا ناشی از جنایت‌های بی‌شمار علیه ملت ایران است

شناسه : 7647 19 اکتبر 2017 - 8:54 239 بازدید

[ad_1] تبریز ما: نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر شعار مرگ بر آمریکا سر داده می‌شود حاصل کارها و اشتباهات آمریکا بوده که جنایت‌های بی‌شماری در حق ایران انجام داده و این حق مسلم مردم ایران است که با صدای بلند چنین شعاری را سر دهند. به گزارش تبریز ما ، آیت‌الله […]

شعار مرگ بر آمریکا ناشی از جنایت‌های بی‌شمار علیه ملت ایران است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر شعار مرگ بر آمریکا سر داده می‌شود حاصل کارها و اشتباهات آمریکا بوده که جنایت‌های بی‌شماری در حق ایران انجام داده و این حق مسلم مردم ایران است که با صدای بلند چنین شعاری را سر دهند.

به گزارش تبریز ما ، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در هشتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد در تالار مصلای امام خمینی (ره) این شهر با قدردانی از زحمات آیت‌الله شبستری در راستای برگزاری این اجلاسیه  اظهار داشت: برای برگزاری این اجلاسیه علمای زیادی هم‌اندیشی کرده و عنایت ویژه نسبت به اجلاسیه نشان دادند.

 

تبریز مهد عالمان بزرگ در جهان اسلام است

وی با بیان اینکه مفتخریم هشتمین اجلاس منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد در شهری برگزار می‌شود که مهد علم و عمل بوده و شهر علامه‌ها و شهدای محراب است، افزود: اگر بخواهم نام عالمان این شهر و خطه بزرگ را نام ببرم فهرستی بسیار طولانی خواهد بود که هر کدام مرجع بزرگ برای دین بوده و همچون چراغی در حوزه علمیه درخشیدند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه این نشست منطقه‌ای با حضور مدرسین خبره و آگاه به صورت بی‌نظیر برگزار شد، گفت: نشست‌های منطقه‌ای فرصتی ارزشمند بوده که البته دستاوردهای زیادی را به دست آورد.

وی، به موضوع اصلی اجلاس در راستای هم‌اندیشی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: حقیقتاً باید شکرگزار نعمات الهی باشیم زیرا دشمنان در تلاش منزوی کردن روحانیت بودند و برای انحراف افکار مردم توطئه چیده بودند که با الهام‌های غیبی همگی شکست خوردند.

آیت‌الله بوشهری با استناد به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر شروع  مرحله سوم انقلاب با عنوان تداوم انقلاب اسلامی افزود: ایشان مرحله سوم انقلاب را  مرحله سرمایه‌گذاری تمدنی نوین می‌دانند که در این مرحله مسؤولیت روحانیت چند برابر شده زیرا ما دغدغه ناهنجاری‌ها، آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه داریم و  روحانیت از این موضوع آرامش ندارد.

 

جنایات آمریکا در حق ایران باعث سردادن شعار مرگ بر آمریکا شده است

وی اضافه کرد:  اگر یک روحانی بگوید آرامش داریم، نمی‌توان باور کرد زیرا از هر سمت و سو تهدیدات کشور را هدف قرار داده و در جنگ‌نرم بزرگی قرار گرفته‌ایم و روحانیون نمی‌توانند با این همه دغدغه و مسؤولیت آرامش داشته باشند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا گلایه‌مند است که چرا مردم ایران شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، ادامه داد: اگر شعار مرگ بر آمریکا سر داده می‌شود حاصل کارها و اشتباهات آمریکا بوده جنایت‌های بی‌شماری در حق ایران انجام داده است و این حق مسلم مردم ایران است که با صدای بلند چنین شعاری را سر دهند.

وی افزود: آمریکا به صورت نابخرادانه سپاه پاسداران قهرمان ما را مورد هدف قرار داده و با گستاخی اعلام می‌کند که سپاه حامی تروریست است در حالیکه چه کسی است که سپاه ما را نشناسد که به پناهگاهی برای مستضعفان تبدیل شده است.

آیت‌الله بوشهری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند گفته‌های ترامپ ارزش پاسخگویی هم  ندارد که شخصیت‌های بزرگ کشور بخواهند به وی پاسخ دهند، تصریح کرد: معتقدم در مقابل آنچه به عنوان تهدید داخلی مطرح است، روحانیت باید نبض کار را در تمام صحنه‌ها به دست گیرند.

 

یک غفلت باعث خدشه به افکار جوانان و وحدت بین مردم می‌شود

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ابراز نگرانی از اینکه نکند توطئه‌های دشمن ما را از مشکلات داخلی غافل کرده و حساسیت ما به ارزش‌های اسلامی را کم‌رنگ‌ کند تا جایی که اعتقادات جوانان تحت تاثیر فرهنگ غربی قرار گیرد، افزود: چرا باید با وجود مردم فهیم و جامعه روحانیت عوامل نفوذی دشمن وارد صحنه شوند و ما روزی متوجه این موضوع  شویم که کار از کار گذشته و  وحدت بین ما خدشه‌دار شود.

وی اذعان داشت: بی‌توجهی به دین و ارزش‌ها در برخی موارد زنگ خطری برایمان است و از این رو  روحانیت مسؤولیت‌پذیر باید توجه کنند که کارکردهایمان چگونه سازگار با نیازها باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.