حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ 15 ذو القعدة 1445 Wednesday, 22 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

آموزش و آگاهی، اساس پیشگیری از حوادث آتش‌نشانی است

شناسه : 6833 27 سپتامبر 2017 - 10:14 261 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز گفت: آتش‌نشانی، ریشه در عشق و ایثار به جامعه دارد و از این حیث، از معدود مشاغل مقدس و متعالی جامعه به شمار می‌رود. به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی با بیان این مطلب اظهار داشت: توسعه شهرمان در سال‌های اخیر، روند متفاوتی در پیش گرفته و همین امر، […]

آموزش و آگاهی، اساس پیشگیری از حوادث آتش‌نشانی است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز گفت: آتش‌نشانی، ریشه در عشق و ایثار به جامعه دارد و از این حیث، از معدود مشاغل مقدس و متعالی جامعه به شمار می‌رود.

به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی با بیان این مطلب اظهار داشت: توسعه شهرمان در سال‌های اخیر، روند متفاوتی در پیش گرفته و همین امر، ضرورت‌های ایمنی را پیچیده‌تر کرده است.

وی اضافه کرد: آموزش و آگاهی، اساس پیشگیری از حوادث آتش‌نشانی است، اگر بتوانیم مهارت‌های حوزه ایمنی را در میان اصناف و مشاغل، ادارات دولتی، مراکز آموزشی، مکان‌های عمومی، خانواده‌ها و اقشار جامعه ارتقا دهیم، طبیعی است که حجم حوادث به طرز چشمگیری کاهش خواهد یافت.

سرپرست شهرداری تبریز اظهار داشت: در سال‌های گذشته، اقدامات مهمی در تقویت تجهیزات و ارتقای نیروی انسانی آتش‌نشانی تبریز صورت گرفته که تاثیر آن، در کاهش آمار و ارقای حریق و حوادث ناگوار کاملاً بارز است.

وی از آتش‌نشانان به عنوان ایثارگران عرصه مدیریت شهری یاد کرد و گفت: حادثه پلاسکوی تهران سال گذشته، گوشه‌ای از ایثار و رشادت آتش نشانان را نشان داد؛ این قبیل حوادث، از بی‌احتیاطی‌های جزئی، آغاز، و به ایثار، رشادت و حتی شهادت آتش نشانان ختم می‌شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.