حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حضور فعال سازمان ورزش در نمایشگاه گرامیداشت روز خانواده

شناسه : 6476 19 سپتامبر 2017 - 10:44 212 بازدید

تبریز ما: سازمان ورزش شهرداری تبریز در نمایشگاهی که به مناسبت روز خانواده و به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز برپا شده بود بارویکرد نشاط و سلامتی در پارک ائل گلی تبریز حضور یافت . روز شنبه بیست وپنجم شهریور معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز با همکاری سازمان ورزش به مناسبت روز خانواده از […]

حضور فعال سازمان ورزش در نمایشگاه گرامیداشت روز خانواده
پ
پ


تبریز ما: سازمان ورزش شهرداری تبریز در نمایشگاهی که به مناسبت روز خانواده و به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز برپا شده بود بارویکرد نشاط و سلامتی در پارک ائل گلی تبریز حضور یافت .

روز شنبه بیست وپنجم شهریور معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز با همکاری سازمان ورزش به مناسبت روز خانواده از ساعت 09/00صبح غرفه ورزشی و سلامت در محل پارک ائل گلی برگذار کردند که با استقبال قابل توجه روبرو شد.

همزمان با نمایشگاه  سازمان ورزش اقدام به برگزاری مسابقات قایقرانی ، دارت،تنیس و هفت سنگ را با شرکت خانواده های حاضر در پارک ائل گلی تبریز نمود ودر شاد ومفرح که بعد از ظهربا حضور نماینده گان شورای شهر و مدیران شهرداری اجرا شد جوایزی نیز به رسم یادبود به شرکت کنندگان اعطا شد .

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.