حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

شاهد عقب‌ماندگی در برنامه‌های تبریز 2018 نیستیم

شناسه : 8758 19 نوامبر 2017 - 10:10 186 بازدید

[ad_1] معاون گردشگری کشور: عقب‌ماندگی در برنامه‌های رویداد «تبریز 2018» نمی‌بینیم. محمد محب‌‌خدایی درباره آخرین وضعیت برنامه‌های آن تشریح کرد: شاهد عقب‌ماندگی در برنامه‌های این رویداد نیستیم و قرار است جشنی با حضور مقامات رسمی برگزار شود که منتظر نهایی شدن زمان آن هستیم.موضوع اصلی ما در این رویداد آن است که به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم […]

شاهد عقب‌ماندگی در برنامه‌های تبریز 2018 نیستیم
پ
پ

[ad_1]


معاون گردشگری کشور: عقب‌ماندگی در برنامه‌های رویداد «تبریز 2018» نمی‌بینیم.

محمد محب‌‌خدایی درباره آخرین وضعیت برنامه‌های آن تشریح کرد: شاهد عقب‌ماندگی در برنامه‌های این رویداد نیستیم و قرار است جشنی با حضور مقامات رسمی برگزار شود که منتظر نهایی شدن زمان آن هستیم.موضوع اصلی ما در این رویداد آن است که به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا رویدادهای دیگری در دل آن تعریف و جریان ورود گردشگر به کشور تداوم بخشیده شود.

معاون گردشگری کشور افزود :رویدادی مانند انتخاب تبریز به‌ عنوان پایتخت «گردشگری جهان اسلام» فقط یک بار اتفاق می‌افتد. اما باید درون آن رویدادهای دیگری تعریف کنیم و برنامه‌ریزی داشته باشیم که ورود گردشگر به کشور تحت تاثیر آن‌ها، سال‌های سال جریان داشته باشد.

محب‌خدایی برگزاری «رالی جمهوری آذربایجان ـ ایران» را یکی از رویدادهای هم‌سو با «تبریز 2018» برشمرد و اعلام کرد:این طرح هنوز به توافق نهایی مقامات دو کشور نرسیده است. اما جلسه‌های متعددی با سفیر جمهوری آذربایجان داشتیم و قرار است این رالی بین دو کشور برگزار شود.

او درباره حواشی پیش آمده برای «تبریز 2018» مبنی بر پس گرفتن این رویداد از ایران، تشریح کرد:هیچ مشکلی وجود ندارد، ما خیلی فشرده درحال برنامه‌ریزی هستیم، فقط باید رویدادهایی را تنظیم کنیم که در تقویم گردشگری جهان ثبت شود و در عین حال باید اموری را منظم کنیم.

به گفته‌ی معاون گردشگری کشور، تبریز به لحاظ زیرساخت مشکلی ندارد و با کاستی مواجه نیست.

ایسنا

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.