حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هوای عالی و منظره شگفت انگیز کندوان، شایسته شناخت جهانی است

شناسه : 10441 04 ژانویه 2018 - 3:42 239 بازدید

تبریز ما: کاروان هنرمندان یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» از روستای تاریخی و شگفت انگیز کندوان بازدید نمودند.  این گروه هنرمندان که از دیروز مهمان شهر تبریز هستند، از روستای کندوان به عنوان یکی از روستاهای منحصر به فرد کشور و جهان بازدید نمودند. مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در حاشیه […]

هوای عالی و منظره شگفت انگیز کندوان، شایسته شناخت جهانی است
پ
پ


تبریز ما: کاروان هنرمندان یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» از روستای تاریخی و شگفت انگیز کندوان بازدید نمودند.

 این گروه هنرمندان که از دیروز مهمان شهر تبریز هستند، از روستای کندوان به عنوان یکی از روستاهای منحصر به فرد کشور و جهان بازدید نمودند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در حاشیه این بازدید، ابراز امیدواری نمود با حضور هنرمندان مستندساز برجسته کشور در نقاط مختلف شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی، شاهد به تصویر کشیده شدن چهره استان در آثار سینمایی و مستند باشیم.
حسین آذرنیا ضمن تمجید از همکاری صورت گرفته برای حضور این گروه هنرمندان در کندوان، افزود: برنامه های متعدد دیگری برای کاروان هنرمندان یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران در نظر گرفته شده و انتظار می رود با این روند و در روزهای آغازین سال 2018 که سال میزبانی شهر تبریز از مسافران جهان اسلام است، آشنایی کاملتر و جامع تری با این دیار کهن به دست آورده باشند.
وی همچنین از مردم خونگرم و با محبت روستای تاریخی گردشگری کندوان بابت میزبانی شایسته از مهمانان هنرمند شهر و استان قدردانی نمود و افزود: به گفته مهمانان حاضر در کاروان هنرمندان مستندساز، خاطره این سفر خوب و ارزشمند همواره با ایشان همراه خواهد بود.
آذرنیا افزود: با وجود اینکه همه تصور می کنند فصل سفر به تبریز به طور معمول در نیمه اول سال است، اما این گروه هنرمندان از نزدیک فضای گردشگری تبریز را در هوایی خنک تر از معمول و زیر بارش ملایم باران تجربه نمودند که در نوع خود تجربه ای ارزشمند است.
گفتنی است اساتید، مسئولان، چهره‌های سینمای مستند، هیات‌های انتخاب، داوری، نامزدها و برگزیدگان یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، با حضور در تبریز، شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال 2018 زمینه تهیه و تولید آثار سینمایی با موضوع شهر تبریز را بررسی نموده و تبریز را در قاب تصاویر تولیدات آتی خود قرار خواهند داد.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.