حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فعالیت تبریز در کربلا قوت قلبی برای آذری ها است

شناسه : 8357 08 نوامبر 2017 - 7:32 227 بازدید

[ad_1] عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت:فعالیت موکب جنت الحسین شهرداری تبریز در کربلا قوت قلبی برای آذری ها و شهروندان تبریزی شده است. به گزارش تبریز ما، مهندس محرم محمدزاده با حضور در موکب جنت الحسین شهرداری تبریز در کربلا، در گفت‌وگو با خبرنگار تبریز ما، با اشاره به اینکه تمام کلانشهرها با ظرفیت […]

فعالیت تبریز در کربلا قوت قلبی برای آذری ها است
پ
پ

[ad_1]


عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت:فعالیت موکب جنت الحسین شهرداری تبریز در کربلا قوت قلبی برای آذری ها و شهروندان تبریزی شده است.

به گزارش تبریز ما، مهندس محرم محمدزاده با حضور در موکب جنت الحسین شهرداری تبریز در کربلا، در گفت‌وگو با خبرنگار تبریز ما، با اشاره به اینکه تمام کلانشهرها با ظرفیت بالا و همت وافر در راهپیمایی اربعین حضور دارند اظهار کرد: موکب جنت الحسین شهرداری تبریز هم با تنوع خدماتی که در مسیر پیاده روی اربعین ارائه می‌دهد به آبرویی برای تبریز تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت تبریز در کربلا قوت قلبی برای آذری ها است افزود: خواهر خواندگی تبریز-کربلا می طلبد که فعالیت موکب تبریزی‌ها در کربلا بیش از این گسترش یافته و میزان خدمات ارائه شده را با توجه به حجم عظیم زائران افزایش دهد.
 

 نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز با اشاره به علاقه شدید تبریزی ها به اهل بیت(ع)، آقا اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت ابالفضل (ع) و کربلا خاطر نشان کرد: کارهایی که شهرداری در جهت خواهر خواندگی انجام داده، خوب است ولی باید گسترش یابد.

وی شعرهای آیینی، مراسم منحصر به فرد بازار تبریز و هیئات مذهبی موجود را نشانگر نگاه خاص آذربایجانی‌ها به امام حسین (ع) دانست وافزود: عزاداری و عشق و علاقه آذری ها نسبت به اهل بیت زبانزد است.

مهندس محمدزاده با تاکید بر افزایش مشارکت تبریز در موکب های اربعین نجف تا کربلا تصریح کرد: این حضور فعال نه تنها برای شهرداری بلکه برای سایر ارگان های فرهنگی هم ضروری است تا افزایش یافته و خدمات ارائه شده حجم بیشتری از زائران را پوشش دهد.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.