حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سازمان شهرداری های کشور همراه تبریز 2018

شناسه : 10387 03 ژانویه 2018 - 14:57 218 بازدید

[ad_1] تبریز ما :هشتمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل که با هدف ارائه آخرین دستاوردهای حوزه مدیریت شهری با حضور معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در کیش برگزار شده بود پس از ۴ روز امروز به کار خود پایان می‌دهد. هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل با حضور یکصد شرکت داخلی در […]

سازمان شهرداری های کشور همراه تبریز 2018
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما :هشتمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل که با هدف ارائه آخرین دستاوردهای حوزه مدیریت شهری با حضور معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در کیش برگزار شده بود پس از ۴ روز امروز به کار خود پایان می‌دهد.

هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل با حضور یکصد شرکت داخلی در فضایی به وسعت ۲۱ هزار متر مربع با حضور شرکت کنندگان در حوزه های گردشگری و شهری حمل و نقل عمومی و مدیریت خدمات شهری راه و شهرسازی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، فضای سبز، روشنایی و نورپردازی شهری تبلیغات شهری و زیباسازی فناوری اطلاعات و بازیافت و تبدیل مواد؛ آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند و امروز آخرین روز خود را سپری می کند. 

در حاشیه این نمایشگاه هیربد معصومی معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با حضور در غرفه شهرداری تبریز اقدامات شهرداری تبریز در جهت معرفی 2018 را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تبریز ۲۰۱۸ یک اتفاق بزرگ ملی است و با سیاست های پیش رو می بایست از این رویداد به نفع گردشگری کشور بهره برداری کرد. 

وی با اشاره به تلاش سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور جهت کمک به تجهیز زیرساخت‌های شهر تبریز در سال ۲۰۱۸ گفت: تبریزی ها حتماً از میزبانی گردشگران در این سال سربلند خواهند بود و این سازمان نیز در راستای سیاست‌های خود سعی در پیشبرد و پیاده‌سازی اهداف تبریز ۲۰۱۸ خواهد داشت.

احتمال می رود در این نمایشگاه غرفه شهرداری تبریز با توجه به استقبال گسترده و شاخص های واجد شرایط در بین چند غرفه منتخب بعنوان غرفه برتر شناخته شود.  

هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل از ۱۰ تا ۱۳ آبان با حمایت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و منطقه نمونه گردشگری کیش برگزار در مرکز نمایشگاه بین المللی کیش برگزار شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.