حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

همزمان با بازگشایی مدارس زنگ پسماند و آموزش شهروندی نواخته می شود

شناسه : 6597 23 سپتامبر 2017 - 5:38 249 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از نواخته شدن زنگ پسماند و آموزش شهروندی همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد. به گزارش تبریز ما، علیرضا اصغری با اعلام این خبر گفت: همزمان با شروع مدارس و همانند چند سال گذشته زنگ پسماند و آموزش های شهروندی در تعدادی از مدارس تبریز نواخته […]

همزمان با بازگشایی مدارس زنگ پسماند و آموزش شهروندی نواخته می شود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از نواخته شدن زنگ پسماند و آموزش شهروندی همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش تبریز ما، علیرضا اصغری با اعلام این خبر گفت: همزمان با شروع مدارس و همانند چند سال گذشته زنگ پسماند و آموزش های شهروندی در تعدادی از مدارس تبریز نواخته خواهد شد.

علیرضا اصغری افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از این هفته سازمان پسماند نسبت به ارائه آموزش های شهروندی در مدارس ابتدایی ، مهد کودک و دبیرستان اقدام خواهد کرد/

وی با اشاره به توزیع اقلام آموزشی در مراکز آموزشی شهر گفت: به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز بحث تفکیک از مبدا آموزش به دانش آموزان آموزش داده می شود و توسط کارشناسان و آموزشیاران سازمان پسماند آموزش های شهروندی و آگاه سازی در خصوص پسماند ارائه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با اعلام اینکه فعالیت های سازمان مدیریت پسماند همزمان با آغاز به کار مدارس بر اساس تفاهم نامه اداره کل آموزش و پرورش و سازمان پسماند صورت می گیرد افزود: جمع آوری کاغذ باطله و کتابهای مستعمل از مدارس در برنامه سازمان مدیریت پسماند قرار دارد و بر اساس سیستم جامعی که طراحی شده است کاغذ باطله به صورت هفتگی و ماهانه از مدارس ومراکز آموزشی جمع آوری می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.