حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه میزبان ایده آل برای دربی تبریز

شناسه : 11447 01 فوریه 2018 - 6:33 229 بازدید

تبریز ما: تراکتورسازی به یک بازی خارج از شهر تبریز محکوم شده و طبق این حکم، دربی تبریز در خارج از این شهر برگزار خواهد شد.  تراکتورسازی از سوی کمیته انضباطی به دلیل اهانت تماشاگرانش به علی دایی، کریم باقری و تیم حریف در بازی با سایپا محکوم به برگزاری یک بازی میزبانی در استان […]

ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه میزبان ایده آل برای دربی تبریز
پ
پ


تبریز ما: تراکتورسازی به یک بازی خارج از شهر تبریز محکوم شده و طبق این حکم، دربی تبریز در خارج از این شهر برگزار خواهد شد.

 تراکتورسازی از سوی کمیته انضباطی به دلیل اهانت تماشاگرانش به علی دایی، کریم باقری و تیم حریف در بازی با سایپا محکوم به برگزاری یک بازی میزبانی در استان بی طرف شد. حال پس از انتشار این خبر، گمانه زنی ها درخصوص محل میزبانی تراکتورسازان زیاد شده؛ اما هنوز باشگاه تبریزی واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

 

در یکی دو سال اخیر، تی تی ها استقبال خوبی از تیمشان در ورزشگاه یادگار نداشته اند و تنها در چند بازی حساس از جمله دیدار با پرسپولیس و استقلال حضور پررنگی در یادگار امام داشته اند. اما در بازی های خارج از خانه مثل تهران، آن ها ده درصد جایگاه خود را پر کرده اند و این موضوع خود تعجب برانگیز است.

 

بنابراین یکی از گزینه های اصلی برای میزبانی تراکتوری ها شهر تهران خواهد بود. اما بعید نیست به دلیل مسافت زیاد تبریز تا تهران و البرز، این گزینه منتفی شود و یکی از شهرستان های آذربایجان شرقی یا حداقل یکی از مرکز استان های همجوار برای این موضوع انتخاب شود.

ارومیه یکی از شهرهای مناسب برای میزبانی تراکتور است. این شهر علاوه بر نزدیکی به تبریز، به قدری هوادار تراکتور دارد که بتوانند ورزشگاه 15 هزار نفری باکری را پر کنند. ورزشگاهی 15 هزار نفری که حداقل از لحاظ ظاهری آمادگی میزبانی از مسابقات لیگ برتر را دارد.

 

همچنین باتوجه به ذوق و علاقه مردم این شهر به تماشای یک مسابقه فوتبال در سطح لیگ برتر، برگزاری اینچنین دیداری فارغ از نام تیم ها می تواند بسیار جذاب باشد. اما علاوه بر ارومیه، شهرستان های آذربایجان شرقی نیز آمادگی میزبانی از دربی تبریز را دارند.

مسئله دیگر ماهیت حکم کمیته انضباطی است. باید از مسئولان این کمیته پرسید که دلیل صدور این حکم چیست؟! اگر بنا به تنبیه هواداران تراکتور در تبریز باشد، انتخاب شهرهایی از استان آذربایجان شرقی نمی تواند قابل توجیه باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.