حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

‍ تقدیر عضو شورای اسلامی شهر از شهردار تبریز به خاطر افتتاح فاز اول پروژه بزرگ میدان آذربایجان

شناسه : 10026 25 دسامبر 2017 - 14:47 244 بازدید

[ad_1] تبریز ما: کریم صادقزاده عضو هیئت رئیسه و نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر تبریز از شهردار تبریز به خاطر افتتاح فاز اول میدان اذربایجان تقدیر کرد. به گزارش تبریز ما، صادقزاده در مصاحبه با واحد خبری در این خصوص گفت: بنده به هنگام حرکت در مسیر فرودگاه شهید مدنی تبریز شاهد […]

‍ تقدیر عضو شورای اسلامی شهر از شهردار تبریز به خاطر افتتاح فاز اول پروژه بزرگ میدان آذربایجان
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: کریم صادقزاده عضو هیئت رئیسه و نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر تبریز از شهردار تبریز به خاطر افتتاح فاز اول میدان اذربایجان تقدیر کرد.

به گزارش تبریز ما، صادقزاده در مصاحبه با واحد خبری در این خصوص گفت: بنده به هنگام حرکت در مسیر فرودگاه شهید مدنی تبریز شاهد تردد خودروها در مسیر ” بلوار آذربایجان به پاسداران ” بودم لازم می دانم در این خصوص نکاتی عرض کنم :

الف ) تشکر ویژه دارم و عرض خسته نباشید خدمت آقای شهردار و همه عزیزان و علی الخصوص کارگران شریف که در افتتاح فاز اول پروژه میدان آذربایجان ( مسیر بلوار آذربایجان به پاسداران ) تلاش های شبانه روزی داشتند.

ب ) این افتتاح در بی خبری کامل رسانه ای و بدون برگزاری تشریفات های آنچنانی صورت گرفته است ،
ضرورت دارد خدمت آقای شهردار ، به خاطر حرکت زیبا ، کم نظیر و خالصانه شان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روزافزون ایشان و کلیه مجموعه شهرداری را خواستارم و بدون تردید ، این حرکت ، نشانه بارزی است بر اینکه مدیریت جدید ، می خواهد فقط و فقط ” کار ” کند و از خود عملکرد نشان دهند.

ج ) اجرای طرح های ساماندهی و زیبا سازی در شهر در قالب طرح “گوزل تبریزیم ” که با ابتکار و پیگیری های معاونت محترم حوزه خدمات شهری و اجرایی شهرداری ( آقای دکتر برزگر جلالی ) صورت می گیرد ، جزو اقدامات بدیع و تحسین برانگیز مدیریت شهرداری است و یقینا تداوم چنین حرکت هایی در راستای توسعه شهری بوده و بسیار ضروری می باشد.

د ) همانطوریکه آقای شهردار قول داده اند
از هفته آینده اجرای پروژه مهم ” مقبره الشعراء “
آغاز خواهد شد و امیدواریم که با کارهای ضربتی ، شاهد افتتاح آن در آینده ای نزدیک باشیم.

و ) بنده به عنوان خادم مردم شریف تبریز در شورای شهر ، ضمن انجام وظایف نمایندگی خود ، وظیفه قانونی و اخلاقی خود می دانم که از کلیه مدیران و پرسنل پاک دست ، شایسته و کارآمد مجموعه شهرداری تبریز ، به ویژه از آقای مهندس امجدی ( شهردار محترم منطقه ۴ ) که در پروژه فوق الذکر زحمات زیادی کشیدند ، در چارچوب قانون حمایت کرده و اگر حرکت و اقدام مفید ، موثر و ماندگاری صورت گرفته است جهت آگاهی و اطلاع بیشتر همشهریان خود بیان کنم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.